Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثمینی با بیان اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی طی هفته های اخیر کاهش داشته است، گفت: از مردم درخواست می شود همچنان رعایت دستورالعمل های بهداشتی را جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی» امروز(29 شهریور) در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا به ریاست دکتر روحانی با محوریت آخرین وضعیت کشور به لحاظ بیماری برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: براساس گزارش ستاد ملی مدیریت کرونا روند رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم کاهش ۲۰ درصدی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه در یک هفته گذشته رعایت دستورالعمل های بهداشتی نسبت به هفته های اخیر کاهش داشته است، افزود: از مردم می خواهیم برای جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان، نسبت به رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و عدم حضور در تجمعات اهتمام داشته باشند.

 

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل پاییز و احتمال شیوع آنفولانزا، لزوم رعایت نکات بهداشتی از طرف مردم بیش از پیش ضرورت پیدا می کند و مجموعه دولت نیز در این رابطه تلاش‌های خود را برای تهیه و توزیع واکسن آنفولانزا انجام می دهد.

 

ثمینی به نقل از جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، خاطرنشان کرد: بنابر دستور ستاد ملی مدیریت کرونا به وزارت بهداشت، دستور عقد قرارداد با کشورهای تولید کننده واکسن کرونا صادر شده و در صورت تولید آن، شاهد ورود نمونه خارجی این واکسن به کشور خواهیم بود.

 

وی افزود: الکترونیکی شدن خدمات به مردم با هدف جلوگیری از حضور در تجمعات بواسطه انجام خدمات دولتی و تهیه مایحتاج از بازار، دیگر موضوع مورد تأکید ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بود که به آن پرداخته شد.

 

ثمینی خاطرنشان کرد: لزوم اقدام عملی صدا و سیما و سایر رسانه‌ها در آموزش مردم، اطلاع رسانی از وضعیت بیماری کرونا و رعایت نکات بهداشتی در شرایط کنونی ضرورت بیشتری دارد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان اظهار کرد: به منظور رفع نگرانی والدین دانش آموزان،تیم های مراقبتی بر وضعیت پروتکل های بهداشتی مدارس نظارت خواهند داشت و در صورت گزارش هر گونه مشکل تا زمان رفع کامل آن، مدرسه مورد نظر تعطیل خواهد شد و فرآیند آموزش به روش مجازی ادامه پیدا می کند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: رعایت دستورالعمل های بهداشتی شیوع ویروس کرونا مشارکت مردم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مدیریت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاورد‌های دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است.

به گزارش انتخاب، ولی فقیه در خراسان رضوی، حجت الاسلام سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر امروز به میزبانی دفتر نماینده، ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم گفت: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

وی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدید‌های دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است، اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستور کار دولت باشد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاورد‌های دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

وی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه مشهد تأکیدکرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • رئیس پلیس آگاهی تهران: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • پلیس آگاهی: مردم از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  • تقاضای پلیس از مردم: از قانونشکنی‌ها فیلم بگیرند
  •  عدم اجرایی شدن کامل طرح تفکیک زباله از مبداء چالشی بزرگ است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • دستورالعمل فواصل بین کسب و کار‌های کشاورزی اصلاح می‌شود
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است