Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- جمعی از تشکل‌های دانشجویی سیستان و بلوچستان با ارسال نامه‌ سرگشاده خطاب به دادستان زاهدان خواستار رسیدگی به قصور احتمالی صورت گرفته پیرامون عدم همکاری آبفای استان با گروه‌های جهادی در آبرسانی به روستاهای محروم منطقه بلوچستان شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، جمعی از تشکل‌های دانشجویی استان سیستان و بلوچستان با ارسال نامه‌ای سرگشاده خطاب به دادستان عمومی و انقلاب زاهدان خواستار رسیدگی و برخورد قاطعانه با هرگونه قصور احتمالی صورت گرفته پیرامون عدم همکاری سازمان آبفای استان در آبرسانی به روستاهای محروم منطقه بلوچستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه به شرح زیر است:

روایت بازماندن یک گروه جهادی از رفع مشکل بی‌آب‌ترین استان ایران؛ چرا برخی از آبرسانی به سیستان‌وبلوچستان ابا دارند؟گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از روزگار ناخوش 400 روستای فاقد شبکه آب جنوب بلوچستان / تانکرهای آبرسان به روستاها‌ ‌نمی‌روندگزارش ویدئویی| روایت تلخ تسنیم از بی‌آبی در بلوچستان / چرا 1300 روستا هنوز با تانکر‌ آبرسانی سیار می‌شود؟

بسمه تعالی
«من این را به سازمان بازرسی، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و دادستان تهران هم گفته‌ام که سیاست دستگاه قضائی پیگیری و مواخذه مدیری است که مسئولیت قانونی و شرعی دارد که ببینیم کار را در زمان خودش انجام داده یا نه وگرنه هر روز باید به ما یک گزارش بدهند که این اتفاقات افتاد. باید نسبت به این قصور یا تقصیر خصوصاً ترک فعل‌‌ها حساس بود چرا که ما مواردی داریم که ترک فعل‌‌ها قابل پیگیری قانونی است و بسیاری از ترک فعل‌ها خسارتش از فعل ‌ها بیشتر است. مردم انتظار دارند که هرکس نسبت به مسئولیتش پاسخگو باشد.» (حجت‌الاسلام رئیسی 16/04/99)

حضور محترم دادستان عمومی و انقلاب زاهدان جناب آقای شمس‌آبادی
سلام علیکم
ضمن عرض تبریک به مناسبت انتصاب جنابعالی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان و آرزوی توفیق روزافزون در راستای مبارزه با فساد و تحقق عدالت اجتماعی، به استحضار می‌رساند با توجه به تأکیدات حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص برخورد با مدیران متخلف، من جمله بیانات صدرالذکر که در تاریخ 16 تیرماه 99 در جلسه شورای عالی قضائی مطرح شده و همچنین با توجه به اعتراض اخیر گروه‌های جهادی حاضر در منطقه بلوچستان پیرامون عدم همکاری سازمان آبفای استان در آبرسانی به روستاهای محروم این منطقه، خواهشمند است در خصوص بررسی این مسئله و برخورد قاطعانه با هرگونه قصور احتمالی صورت گرفته دستورات لازم را مبذول فرمایید. پیشاپیش از بذل توجه جنابعالی کمال قدردانی و تشکر را داشته و خواهشمندیم نتیجه بررسی این مسئله را به استحضار مردم شریف استان برسانید.

و من الله توفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه دریانوردی چابهار
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد چابهار
بسیج دانشجویی دانشگاه ولایت ایرانشهر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایرانشهر
بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد نیکشهر
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نیکشهر
بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور راسک
بسیج دانشجویی مجتمع آموزش عالی سراوان
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد سراوان
بسیج دانشجویی دانشکده صنعت و معدن خاش
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد خاش

انتهای پیام/391/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محرومیت زدایی مناطق محروم سیستان و بلوچستان محرومیت زدایی مناطق محروم سیستان و بلوچستان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد آبرسانی به روستاهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک

ده‌ها دانشجوی طرفدار فلسطین از دانشگاه مستقل مکزیک که بزرگترین دانشگاه این کشور است، روز پنجشنبه در اعتراض به تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و در همبستگی با تظاهرات دانشجویان در ایالات متحده در مکزیکوسیتی اردو زدند.

به نقل از اروپ ۱، آنها با شعار «زنده باد فلسطین آزاد» از دولت خود خواستند تمام همکاری‌های دیپلماتیک و تجاری با اسرائیل را متوقف کند. معترضان مقابل ساختمان دانشگاه در مکزیکوسیتی چادرها و پرچم‌های فلسطین را برپا کردند و شعار «زنده باد فلسطین آزاد» و «از رودخانه تا دریا، فلسطین پیروز خواهد شد» سر دادند.

والنتینا پینو، ۱۹ ساله که در دانشکده فلسفه و ادبیات تحصیل می‌کند، گفت: ما اینجا هستیم تا از فلسطین، مردم فلسطین، اردوگاه‌های (دانشجویی) در ایالات متحده حمایت کنیم.

خیمنا روزا، ۲۱ ساله امیدوار است که ابتکار عمل آنها اثر موجی ایجاد کند و به سایر دانشگاه‌های کشور گسترش یابد.

از ۱۸ آوریل، دانشگاه‌های آمریکا صحنه جنبش دانشجویی برای حمایت از نوار غزه در مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی بوده است. این جنبش سپس به دانشگاه‌های چندین کشور مانند فرانسه، انگلستان، آلمان، کانادا و هند و اکنون مکزیک گسترش یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • پیشرفت‌های خیره کننده ایران در حوزه سلامت مادران
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک