Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش اقتصادآنلاین، طاهره چنگیز  تصریح کرد: رؤسای بیمارستان‌هایی که دغدغه تامین اکسیژن را داشته‌اند، همواره قدردان و سپاس‌گزار فولاد مبارکه به جهت این حمایت ارزشمند و حیاتی خواهند بود.

وی در ادامه به کمک‌های فولاد مبارکه در خصوص تامین بخشی از تجهیزات موردنیاز بیمارستان‌های درمانگر بیماران مبتلا به کرونا اشاره کرد و از دیگر صنایع استان دعوت کرد تا همچون فولاد مبارکه به حمایت از سیستم درمان استان بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه با اشاره به هزینه 5 میلیارد تومانی تامین لباس‌ها و وسایل حفاظتی کارکنان حوزه بهداشت و درمان استان در هر هفته، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی همچنان متقاضی حمایت صنایع استان اصفهان در ادامه این مسیر است و با توجه به کافی نبودن بودجه‌های دولتی، نقش حمایتی صنایع از اهمیت بسیاری برخوردار است.

خانم چنگیز در ادامه اظهار داشت: به ‌منظور قدردانی از حمایت‌های فولاد مبارکه و ارج نهادن به زحمات کارکنان این شرکت، از هیچ تلاشی در راستای ارتقای سلامتی این عزیزان فروگذار نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه یک ‌سوم از کل مبتلایان قطعی که اخیرا در کشور شناسایی شده‌اند، مربوط به استان اصفهان بوده است، اظهار داشت: این امر نشان از جدیت در فرایند شناسایی مبتلایان جدید در استان اصفهان و یک امتیاز برای این استان به شمار می‌رود.

به گفته وی آمارهای منتشرشده حاکی از آن است که مبتلایان زیادی در استان داریم و انتظار می‌رود شهروندان این موضوع را یک هشدار جدی بدانند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین به اضافه شدن بیمارستان الزهرا (س) به فهرست بیمارستان‌های پذیرنده بیماران مبتلا به کرونا اشاره کرد و دلیل این اقدام را کاهش حجم کار  و  تقسیم این بیماران در بین تعداد بیشتری از بیمارستان‌های استان عنوان کرد.

طاهره چنگیز در ادامه گفت: واقعیت امر این است که نگهداری و مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها بسیار دشوار و پرهزینه است و بار بسیار سنگینی به جهت تامین امکانات و نیازمندی‌ها بر دوش دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است؛ بنابراین به‌شدت به کمک و همراهی‌های مردم و صنایع مختلف استان نیازمندیم تا در این امر یاریگر سیستم بهداشت و درمان باشند.

پربیننده ترین سایه تصمیمات فدرال رزرو بر بازار فلزات گرانبها/ ریزش طلا به دنبال ریزش بازارهای سهام تلاش دولت برای خروج فولاد از بورس کالا عرضه کل تولید فولاد در بورس کالا جلوگیری از خروج ارز از کشور با ایجاد کارخانجات اسید فسفریک و کودهای فسفاته خط سه کنسانتره مس سرچشمه به زودی افتتاح خواهد شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فولاد مبارکه فولاد مبارکه اصفهان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مسولیت اجتماعی تامین اکسیژن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه پرغصه نابودی صنعت فرش استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی مسائل و مشکلات صنعت نساجی یزد نیز افزایش واردات صنایع نساجی، کمبود منابع ارزی، دو نرخی بودن ارز برای صنعت نساجی و تبدیل تولیدکنندگان نساجی به وارد کننده مطرح شد.

استاندار یزد هم با اشاره به نگاه استان مبنی بر حرکت به سمت دانش بنیان و توسعه نساجی گفت: ما محدود کردن صنایع آلاینده پرآبخواه در استان را در پیش گرفتیم و در محور مهریز ـ عقدا کاهش هزار و ۸۰۰ مجوز را انجام دادیم.

مهران فاطمی در خصوص تامین مالی واحد‌های نساجی اظهار داشت: از تسهیلات سفر رئیس جمهور به یزد، هزار میلیارد تومان به نوسازی نساجی اختصاص یافته و امسال هم ۳۰ درصد تسهیلات تبصره‌ای به بخش نساجی اختصاص می‌دهیم.

وی درباره وضعیت صنعت فرش استان تصریح کرد: نابود شدن صنعت فرش قصه پرغصه‌ای است و باید همکاران دفتر اقتصادی و انجمن فرش این موضوع را پیگیری کنند.

استاندار همچنین خاطرنشان ساخت که ساختمان مرکز نوآوری نساجی برای تربیت نیروی انسانی ماهر را تامین می‌کنیم و تجهیز آن برعهده بخش خصوصی است تا در اول مهرماه آماده باشد.

فاطمی در خصوص راه اندازی دهکده نساجی هم گفت: این دهکده با مشکلات قانونی مواجه است و همچنین به ۱۰ هکتار زمین نیاز دارد. جانمایی زمین را مشخص کنید تا زمین در اولین فرصت تامین شود.

وی با اشاره به سابقه پنج دهه استفاده استان از معادن افزود: این در حالی است که قدمت نساجی ما به بیش از ۱۰۰ سال می‌رسد، ولی با وجود داشتن نخبه و دانشگاه و فناوری همچنان واردکننده ماشین آلات نساجی و معدن هستیم که باید در این خصوص تدبیری اندیشید.

گرجی مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت هم در این نشست موضوع پارچه را دغدغه اصلی حوزه کاری خود دانست و گفت: بخشی از واردات پارچه به صورت قاچاق انجام می‌شود و در این خصوص سال گذشته اقدامات را شروع کردیم و باید در قالب یک کارگروه به راه حل اجرایی رسید.

دیگر خبرها

  • تار و پود‌های صنعت فرش یزد در گره مشکلات
  • قصه پرغصه نابودی صنعت فرش استان
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • حس خوب حمایت
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها