Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:53:45 GMT

دشمن خطا کند، پاسخ کوبنده‌ای می‌دهیم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۷۹۶۸

دشمن خطا کند، پاسخ کوبنده‌ای می‌دهیم

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ خلبان هادیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه تلویزیونی "یه روز تازه" شبکه پنج سیما، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گفت: در هفته دفاع مقدس تلاش می‌کنیم گوشه‌ای از رشادت‌های این عزیزان را به سمع و نظر مردم برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش افزود: مردم هفته گذشته شاهد برگزاری رزمایش ذوالفقار ۹۹ بودند و آنچه مسلم است، وضعیت نیرو‌های مسلح در آمادگی خیلی خوب و بسیار متفاوت است. امروز نقطه عطفی در قدرت نرم ما هم به وجود آمده و آمادگی رزمی و بازدارندگی راهبردی نیرو‌های مسلح اعم از ارتش وسپاه هم عالی است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: در نیروی هوایی با تلاش مخترعین، پیشکسوتان، شرکت‌های دانش‌بنیان و کمک پیشکسوتان و جهادی‌ها دستاورد‌های تسلیحاتی خوبی داریم که مردم عزیز بخشی از آن را در حوزه موشک، شبیه‌ساز و در حوزه ساخت هواپیمایی مانند هواپیمای کوثر و یاسین مشاهده کردند.

سرتیپ هادیان با تاکید بر اینکه ما در مرز فناوری هستیم و به خوبی پیش می‌رویم خاطرنشان کرد: مردم مستحضر هستند تجهیزات نظامی به ویژه در مورد تجهیزات هوافضا، دریا، زمینی و هوایی باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد تا به مرز استاندارد برسد و امروز خیلی شرایط خوب است. قطعا سابقه ما در دفاع‌مقدس گویای این امر است و به دشمن می‌گوید دچار اشتباهات محاسباتی نشوند و اگر خدایی نکرده کسی خطا کرد و چشم طمعی به آب و خاک کشورمان داشته باشد، قطعا نیرو‌های مسلح در بالاترین حد آمادگی هستند و پاسخ کوبنده‌ای به دشمن می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۷۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی

تعداد بازدید : 338 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 1485 اگرچه در حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، نیروی عمل کننده نیروی هوافضای سپاه بود اما شواهد نشان می‌دهد طرح‌های نظامی وجود دارد که در صورت درگیری وسیع، ارتش ایران نیز دست به اقدام موثر بزند. بر اساس گزارشی که مدت‌ها شبکه التغییر در تحلیل رزمایش ارتش پخش کرده بود و دیده نشده، ارتش ایران برای هدف قرار دادن بندر ایلات به عنوان اقدام مقابله‌ای تمریت کمرده است. گزارش تحلیلی این شبکه تلویزیون اردنی عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی