Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار منصور شوقانی بعدازظهر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سپاه سمنان ضمن بیان اینکه یک هزار و ۸۰ عنوان برنامه در سطح استان برگزار می‌شود، ابراز داشت: از این تعداد ۱۳ عنوان برنامه شاخص خواهد بود که برپایی بزرگداشت شهدای سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت و خبرنگاران دیگر برنامه‌های شاخص سپاه استان طی این هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه ۶۰۰ برنامه نیز به صورت عمومی در نظر گرفته‌شده است، افزود: با توجه به اینکه امسال با بیماری ویروسی کرونا مواجه هستیم لذا تلاش شد تا برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در نظر گرفتن شرایط امروز جامعه برگزار شود.

جانشین فرماندهی سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بابیان اینکه بیشترین برنامه‌ها با ۸۰ عنوان در شاهرود اجرا خواهد شد، ابراز داشت: طی هفته دفاع مقدس ۴۰ برنامه در سمنان، ۵۰ برنامه در دامغان، ۳۵ برنامه در گرمسار، ۲۳ برنامه در مهدی‌شهر، ۲۰ برنامه در میامی، ۵۰ برنامه در سرخه و ۱۲ برنامه در آرادان برگزار می‌شود.

شوقانی بابیان اینکه ۴۳ هزار رزمنده، سپاهی و بسیجی طی هفته دفاع مقدس در سطح استان تجلیل می‌شوند، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا، رونمایی از فیلم کوتاه قرار، فیلم مستند شهید سراج و تندیس شهیده صدیقه رودباری و رونمایی از نخستین اپلیکیشن شهدای مدافع حرم و غیره دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

وی بابیان اینکه برنامه‌ها به این موارد خلاصه نمی‌شود و بیش از این عناوین هستند، افزود: با توجه به اینکه در فصل بازگشایی مدارس هستیم لذا پنج هزار بسته لوازم‌التحریر و بسته معیشتی نیز در سطح استان طی هفته دفاع مقدس توزیع می‌شود که خیران می‌توانند در این راه با سپاه و بسیج همراه باشند.

کد خبر 5027546

منبع: مهر

کلیدواژه: نشست خبری هفته دفاع مقدس سپاه استان سمنان ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی محرم 99 زلزله دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی ظهر چهارشنبه در نشست مطبوعاتی که به منظور تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد، اظهار کرد: تبیین سبک زندگی بزرگان دینی باید همواره مدنظر باشد و آنان را به عنوان الگو به نوجوانان و کودکان معرفی کرد.

وی با اشاره به شهادت استاد شهید مطهری در ۱۲ اردیبهشت سال ۵۸ به دست گروهک فرقان، ادامه داد: پس از شهادت این فیلسوف انقلابی از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه به نام هفته معلم و هفته عقیدتی - سیاسی نامگذاری شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۴۵ سال پس از پیروزی انقلاب، برنامه‌های جامع و کاملی در هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سطح ملی، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، گفت: برای امسال نیز برنامه‌های متنوع‌تر از سال گذشته در سطح مدارس، آموزشگاه‌ها، کانون‌ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد پیش بینی شده و انتظار است برنامه‌ها پربارتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: نواخته شدن زنگ قرآن و ولایت در ۲۵ مدرسه استان، گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به منظور دیدار از نمایشگاه هوا و فضا، فضاسازی شهری، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، دیدار فرهنگیان، مربیان و اساتید بسیجی با ائمه جمعه در شهرستان‌ها، تشکیل گروه‌های صالحین، برپایی محافل انس با قرآن با رویکرد تفسیر در کانون‌ها و پایگاه‌ها از جمله برنامه‌های پیش بینی شده این نهاد انقلابی است.

حجت الاسلام عبدی، تجلیل و تکریم از معلمان، هادیان سیاسی، مربیان عقیدتی و فراگیران برتر سال، دیدار با خانواده شهدا، مربیان عقیدتی و جانبازان معلم و مربی، اجرای برنامه‌های تبیینی و ترویجی با محوریت اندیشه مطهر در قالب سخنرانی، فیلم و کارگاه‌های علمی و تخصصی، اعزام ۴۰ نفر از معلمان برتر و بسیجی استان جهت دیدار با مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده در این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه، گفت: طبق روزشمار هفته عقیدتی سیاسی برنامه‌ها امسال از شنبه هشتم آغاز و تا جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: این نهاد انقلابی در کنار دشمن‌شناسی، استکبارستیزی و مقابله با شبیه‌خون فرهنگی به مباحث اعتقادی و قرآنی نیز توجه ویژه دارد و نتیجه آن در خارج از مرزها نمایان می‌شود که نمونه آن وعده صادق است.

۳۰۰ معلم جهادگر در استان مرکزی فعالیت دارند

مسؤول بسیج فرهنگیان سپاه روح الله استان مرکزی، نیز در این نشست گفت: قریب به ۴۰ هزار شهید کشور معلم و دانش‌آموز هستند که از این تعداد ۱۲۰۰ شهید متعلق به استان مرکزی است.

رضا محمدگلی با اشاره به اینکه اکنون ۳۰۰ معلم جهادگر در استان مرکزی فعالیت دارند، گفت: اعزام معلمان نمونه و بسیجی محضر مقام معظم رهبری، اعزام ۴۰۰ نفر به اردوی راهیان پیشرفت جهت بازدید از نمایشگاه هوا و فضا در تهران، انتخاب و تجلیل از ۱۰ معلم ماندگار، برگزاری همایش معلمان بسیجی، تجلیل از معلمان جهادگر در تیم پیشرفت مدرسه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج است.

کد خبر 6087866

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • گرامیداشت روز معلم
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار وکارگر در مازندران اجرا می شود