Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام رحمت‌اله اروجی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: در عرصه میدانی دفاع مقدس همه ظرفیت جامعه اسلامی به میدان آمد و وقتی ما به نتیجه مطلوب رسیدیم که قرارگاه فرمانده عملیات ما شکل گرفت.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان افزود: این قرارگاه تحت فرمان فرمانده کل قوا سازمان‌دهی می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر نیز کشور در جبهه‌های مختلف در حال  جنگ هستیم و به قولی جنگی هیبریدی هستیم با ایستگاه‌های مختلف که دارا است.

وی ادامه داد: کشور ما در عرصه فرهنگی نهادهای گسترده‌ای هم در تهاجم و هم در دفاع فرهنگی دارد  اما یکی از دلایل عمده‌ای که در جبهه فرهنگی موفق عمل نمی‌کنیم نبود یک قرارگاه منسجم در فضای فرهنگی است.

اروجی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور خاطرنشان کرد: طبق فرمایش رهبر انقلاب اسلامی  فرمانده قرارگاه فرهنگی یک شهر امام‌جمعه آن شهر است.

وی  یادآور شد: در جلسه‌ای که با حضور مدیران استان برگزار می‌شد عنوان کردیم که تاکنون ما مطالعاتی جامع‌الاطراف در مسائل مختلف از جمله در مسائل فرهنگی نداشته‌ایم در دنیا آنچه به اقدامات رنگ و بوی تأثیر می‌دهد مطالعات پیش از اجرا  نظارت دقیق حین اجرا و جمع‌بندی پس از اجرا است.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: یکی از مشکلات امروز ما این است که مطالعات قبل از اجرا مورد اهمیت قرار نمی‌گیرد در جوامع پیشرفته عمده اعتبار و وقت گذاری بر مطالعه پیش از اجرا قرار می‌دهند. بسیار باعث تأسف است که در حوزه فرهنگی نیز ما به مشکل عدم مطالعه و پژوهش قبل از اجرا مبتلا هستیم.

اروجی ادامه داد: ما مانند این‌که در مقوله هزینه‌های تملک دارایی نظام‌مهندسی داریم و باید پروژه عمرانی دارای مصوبه، طرح توجیهی و مطالعات پیش از انجام باشد و بعد از این مراحل نیز یک شرکت یا مهندسی بر اجرای کار نظارت می‌کند؛ در خصوص مباحث فرهنگی نیز باید نظام‌ مهندسی فرهنگی داشته باشیم.

وی افزود: در آستانه ماه محرم  دغدغه مسوؤلان استان اصفهان کیفیت و کمیت چگونگی برگزاری عزاداری حضرت اباعبدالله (ع) در شرایط موجود بود.

اروجی در پایان گفت: در شورای فرهنگی عمومی استان اصفهان، سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان کارگروه دین امور قرآن و عترت و مساجد شورای فرهنگ عمومی استان موظف به تحقیق در خصوص کم و کیف برگزاری عزاداری  های استان از جمله در شهرستان خمینی‌شهر و ارائه طرحی در این زمینه شد، در این خصوص پیش‌نویس این طرح آماده‌ و ارائه‌ شده است.

انتهای پیام/۶۳۱۲۰/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای فرهنگ عمومی شهرستان خمینی شهر استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی، اظهار داشت: بهره گیری از ظرفیت و توان مهندسان در جهت اجرای سیاست های دولت به خصوص در اجرای طرح های مسکن در دستور کار قرار دارد.   وی ادامه داد: تلاش می شود با بکارگیری پیمانکاران بومی و شرکت های دانش بنیان در این بخش بتوانیم گام های موثری را در بهبود شاخص های استانی برداریم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو اولویت های کاری اداره کل بوده و از تمامی ظرفیت و توان مهندسی استان در اجرای سریع و کیفی این طرح استفاده خواهد شد.   عطائی اضافه کرد: کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در استان از دیگر موارد قابل اهمیت است که در این بخش نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان می تواند نقش موثر و چشمگیری داشته باشد.   وی تاکید کرد: با نظارت بیشتر و دقیق تر بر ساخت و سازها می توان ساخت و سازهای کیفی و ایمن را در سطح استان افزایش داد.   در ادامه این جلسه رییس و اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

دیگر خبرها

  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • بشرویه، میزبان شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی