Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن جرفی مدیر دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: سال تحصیلی جدید ویژه دانشجویان پذیرفته شده در این دانشگاه همزمان با هفته دفاع مقدس و ماه صفر آغاز شد و ان شاءالله بتوانیم از ظرفیت‌های استان به نحو احسن برای دانشجو معلم‌ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به شرایط ویژه به سبب شیوع ویروس کرونا در استان، تهمیدات لازم برای برگزاری کلاس‌های مجازی دانشجویان جدید الورود ایجاد شده و از طریق سامانه ELEME برنامه ریزی‌های محتوایی و آموزشی برای آن‌ها انجام شده است.

جرفی بیان داشت: امسال حدود یک هزار و ۵۰۰ دانشجو معلم جدید پذیرش شده و به تحصیل مشغول می‌شوند و آغاز کلاس‌های دانشگاه از نیمسال دوم خواهد بود و باتوجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ورود دانشجو و معلم به دستگاه آموزش و پرورش باید از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی صورت گیرد، مسئولان ما را دوچندان کرده است و امیدواریم بتوانیم از لحاظ کیفی و آموزشی برنامه‌های جانبی را طریق دانشجو معلم‌ها و اساتید هیات علمی قرار دهیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان دانشجو معلم دانشجو معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • امتیاز ویژه دانشجو معلمانی که زودتر از فارغ‌التحصیلی سرکلاس درس می‌روند
  • آنچه داوطلبان آزمون فرهنگیان باید بدانند
  • جزییات آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو – معلم در کنکور ۱۴۰۳
  • معلمی با حقوق ۳۰ هزار تومانی!
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان