Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@12:10:33 GMT

آمریکا در صدر لیست متجاوزان علیه یمن قرار دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۶۰۴

آمریکا در صدر لیست متجاوزان علیه یمن قرار دارد

یک عضو دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن اعلام کرد که نام ایالات متحده آمریکا در صدر لیست متجاوزان علیه یمن قرار دارد.

به گزارش مشرق به نقل از المسیره، «فضل ابو طالب» عضو دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن نقش آفرینی ایالات متحده آمریکا در تجاوز علیه این کشور را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت که نام ایالات متحده آمریکا در صدر لیست متجاوزان علیه یمن قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو دفتر سیاسی جنبش أنصارالله یمن تأکید کرد: آمریکایی‌ها از هیچ حمایتی از متجاوزان دریغ نکرده اند و همچنان نیز به فراهم کردن تمامی امکانات لازم جهت تداوم تجاوز نظامی علیه مردم یمن، ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید

نقض توافق «استکهلم» توسط متجاوزان

فضل ابو طالب در ادامه یادآور شد: کشورهای متجاوز علیه یمن ازجمله عربستان سعودی و امارات برای نهایی کردن نتیجه جنگ کنونی حساب ویژه ای روی آمریکا و اسرائیل باز کرده اند.

عضو دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» تصریح کرد: در حال حاضر متجاوزان محاصره همه جانبه ای را به ملت یمن تحمیل کرده اند و مانع از رسیدن مواد غذایی و دارویی به آنها می‌شوند.

وی ضمن انتقاد شدید از مواضع سازمان ملل متحد در قبال عربستان سعودی، اظهار داشت: سازمان ملل با موضع خود در برابر عربستان، این کشور را به ارتکاب جنایت‌های ضد حقوق بشری بیشتر در یمن ترغیب کرده و می‌کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین یمن عربستان سعودی عضو دفتر سیاسی جنبش علیه یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: قصد خروج از قطر را نداریم

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، ولید الکیلانی در گفت وگو با شبکه العربیه، افزود: به دنبال مکان اقامت جایگزین به جای قطر نیستیم.

وی درباره مذاکرات آتش بس و مبادله اسیران با رژیم صهیونیستی نیز، گفت: حماس چهار پیشنهاد را در این باره به میانجی‌ها ارائه کرده است ولی (رژیم) اسرائیل خواستار برقراری آتش بس و ادامه مذاکرات نیست.

به گزارش ایرنا، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» روز شنبه ادعا کرد که جنبش حماس حداقل با دو کشور منطقه برای انتقال دفتر سیاسی این جنبش از دوحه گفت وگو کرده است.

این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع دیپلماتیک ادعا کرده بود که اقدام حماس برای انتقال دفتر سیاسی این جنبش به خارج از دوحه در نتیجه فشار مصر و قطر بر این جنبش با هدف کاهش شروط مذاکره با رژیم اسرائیل انجام می‌شود.

وال استریت ژورنال نوشته بود که اگر حماس قطر را ترک کند مذاکرات دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه و آزادی ده‌ها اسیر صهیونیست در غزه، ممکن است به شکست منجر شود.

سخنگوی وزارت خارجه قطر روز سه‌شنبه تاکید کرد: تا زمانی که میانجیگری قطر در مساله غزه ادامه دارد، دلیلی برای بسته شدن دفتر حماس در دوحه وجود ندارد.

«ماجد محمد الانصاری» افزود: سران حماس در دوحه حضور دارند و محدودیتی برای ورود و خروج آنها از قطر وجود ندارد.

وی با بیان اینکه هیات‌های مذاکره کننده اکنون در قطر حضور ندارند، گفت: تلاش می‌کنیم با کمک همه طرف‌ها به راه حلی که مورد قبول همه باشد، دست یابیم.

دیگر خبرها

  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • انصارالله یمن سرکوب معترضان در دانشگاه‌های آمریکا را محکوم کرد
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • حماس: آمریکا شریک جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها است
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
  • آمریکا 4 فرد و 2 شرکت مرتبط با ایران را تحریم کرد
  • قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد