Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:38:40 GMT

امسال به ۱۵ هزار پرونده رسیدگی شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۸۶۸۲

امسال به ۱۵ هزار پرونده رسیدگی شده است

ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: طی ۶ ماه اول امسال بالغ بر ۱۵ هزار پرونده تخلف در صنوف مختلف توسط این اداره بررسی شده است.

غلامرضا سالاری گفت: طی ۶ ماه گذشته شعب تعزیرات حکومتی فارس متخلفان را به پرداخت حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال جریمه نقدی همراه با تعطیلی، نصب پارچه نوشته، ضبط کالا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. محکوم کرده است.

وی گفت: امسال گشت‌های نظارتی تعزیرات حکومتی استان فارس با هدف برخورد با محتکرین و بازرسی از انبارها تشدید شده و این بازرسی ها با همکاری پلیس امنیت اقتصادی، سازمان صمت و ... به طور جد در سطح استان حال انجام است.

سالاری ادامه داد: علی‌رغم اینکه وظیفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی قضایی و صدور حکم در خصوص تخلفات محوله است، اما با توجه به شرایط فعلی کشور و برای خدمت رسانی به مردم و تسریع در اقدامات لازم، گشت‌های مشترک نظارتی فعال شده و اکیپ‌های سیار متشکل از رئیس شعبه و نیروی دفتری در ساعات اداری و غیر اداری به اتفاق نمایندگان دستگاه‌های نظارتی کار بازرسی را انجام می‌دهند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: گشت‌های مشترک با هدف پیشگیری از وقوع تخلف و در راستای نظارت بر واحدهای صنفی اعم از تولیدی و توزیعی و خدماتی، امور بهداشتی و قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه، انجام می‌شود.

سالاری خاطرنشان کرد: رسیدگی به پرونده های صنفی با نگاه حمایت از فضای کسب و کار انجام و تلاش می‌شود تا با اعمال نظارت و برخورد با هرگونه اخلال در بازار، دست سوداگران کوتاه شده و میزان بروز تخلفات به حداقل برسد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد چنانچه اطلاعی از وقوع هرگونه تخلف اعم از احتکار، گرانفروشی، تقلب و دیگر موارد دارند مراتب را طی تماس با شماره ۱۲۴، اطلاع رسانی کنند تا پیگیری قانونی انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استان فارس تعزیرات حکومتی استان فارس تعزیرات حکومتی استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۸۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: پرونده کشف ۸۱۶ هزار و ۷۶۰ عدد انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه رسیدگی شد.

سید مرتضی مدنی گفت: شعبه با توجه به نتیجه استعلامات و ارائه نکردن مدارک قانونی، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط دارو‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودرو کامیون با کشف دارو‌های قاچاق پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج