Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@15:01:51 GMT

توانسته ایم توان دفاعی مان را ارتقاء دهیم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۹۱۷۹

توانسته ایم توان دفاعی مان را ارتقاء دهیم

فرمانده کل ارتش با تاکید بر این‌که دفاع مقدس در امتداد خط عاشورا بود، گفت: با وجود تحریم ۴۰ساله و محدودیت‌هایی که دشمنان برای کشورمان بوجود آوردند، توانسته ایم توان دفاعی‌مان را ارتقاء دهیم و آنچه که می‌خواهیم بسازیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی گفت: کسانی که در دوران دفاع مقدس فعال بودند، باید ابعاد جنگ تحمیلی را بیان کنند؛ چراکه فعالیت های رزمندگان باید برای همه اثبات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزمندگان جنگ تحمیلی باید اسناد و مدارک باقی مانده از جنگ را حفظ کنند.


وی تصریح کرد: معمولا همه پدیده های تاریخی با مقداری تحریف مواجه می‌شوند، اما اصل آن پدیده برای انتقال به آیندگان باقی می‌ماند؛ به ویژه اگر پدیده های تاریخی مانند واقعه عاشورا، بر مبنای آموزه‌های دینی اتفاق افتاده باشند. درباره واقعه عاشورا هم تحریف‌هایی اتفاق افتاد اما اصل و مبنای نهضت اباعبدالله (ع) باقی ماند.


فرمانده کل ارتش با بیان اینکه دفاع مقدس در امتداد خط عاشورا بود، اظهار کرد: گاهی اوقات تحریف‌هایی در روایت دفاع مقدس انجام می شود، اما آن وقایعی که سند دارد، قطعا اتفاق افتاده است.


امیر سرلشکر موسوی بیان کرد: باید آدرس دقیق را به آیندگان بدهیم که بر مبنای آن آدرس از این کشور دفاع کنند. همه ما اعم از پژوهشگران و کسانی که خاطرات جنگ را نقل می‌کنند، باید در این زمینه تلاش کنیم.


فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این سؤال که شعار «ما می‌توانیم»، چقدر در ارتش محقق شده است، گفت: با وجود تحریم ۴۰ساله و محدودیت‌هایی که دشمنان برای کشورمان بوجود آوردند، در رژه‌ها و رزمایش‌های مختلف مشخص شده که توانسته ایم توانایی دفاعی را در تمام عرصه‌ها، حفظ کنیم و ارتقا دهیم و آنچه که می‌خواهیم بسازیم و از آن استفاده کنیم، اگرچه بخشی از توانمندی‌ها قابل ارائه است و بسیاری از آن‌ها به دلیل طبقه بندی مکتوم می‌ماند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ارتش دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان

دریافت 7 MB کد خبر 6096179

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • تشییع شهید گمنام دفاع مقدس در سازمان زندان‌‎ها
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اهواز
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • استان قزوین میزبان شهید گمنام
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • تشییع پیکر شهید گمنام تازه تقحص شده دفاع مقدس در یزد
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون مشهد مقدس
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان