Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسحاقی نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مرحله نخست مجتمع فولاد قاین که شامل واحد فولاد اسفنجی است تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد که می‌تواند بخشی از نیاز کیور را تأمین کند.

او افزود: با راه اندازی کامل این مجتمع بزرگ حدود ۲ هزار نفر به صورت مستقیم صاحب شغل می‌شوند و ۵ هزار راننده کامیون و تریلر هم از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 افتتاح واحد تولید پروفیل قاین با حضور وزیر صنعت

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی از استاندار خراسان جنوبی برای به نتیجه رسیدن راه اندازی این مجتمع تشکر کرد و تاکید کرد: به دنبال این هستیم که تولیدات مجتمع فولاد قاین از استان خارج نشود و برای جوانان منطقه شغل ایجاد کند و صنایع پایین دست مجتمع هم منتفع شوند.

اسحاقی با بیان اینکه چشم انداز ۱۴۱۴ را برای حوزه انتخابیه قائن و زیرکوه تدوین کرده ایم تصریح کرد: در این چشم انداز برنامه ریزی کرده ایم که مجتمع فولاد قاین به قطب صنعتی منطقه و شرق کشور تبدیل و شمش، هیدرو کربن و آهن اسفنجی در مجتمع تولید شود.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی گفت: ۸ جوان گرفتار در سیلاب رودخانه فصلی شهرستان قاینات توسط تیم‌های هلال احمر استان نجات یافتند.

محمدعلی کاوسی، امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت به رسانه‌ها گفت: سه تیم هلال احمر برای نجات هشت جوان گرفتار شده در رودخانه فصلی روستای علی آباد موسویه بخش سده شهرستان قاینات اعزام شدند.

وی بیان کرد: علاوه بر تیم‌های امداد و نجات شهرستان، یک تیم واکنش سریع از استان نیز در محل حضور یافت و افراد گرفتار در سیلاب پس از تلاش سه ساعته نجات یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: همچنین در این عملیات امداد و نجات از خودرو یونیماک و آگو (خودرو آبی و خاکی) برای امدادرسانی استفاده شد.

وی یادآور شد: مردم با توجه به شدت بارندگی‌ها و مسدود شدن راه‌ها از سفرهای غیر ضروری و به دلیل طغیان رودخانه‌های فصلی از حضور و تردد در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

استاندار خراسان جنوبی نیز در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، از امدادگران برای نجات این افراد قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • مختاران سربیشه با ۷۳ میلیمتر رکورددار بارندگی‌های شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۷ درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی