Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شورای شهر یزد گفت: ضرورت دارد وحدت و همدلی زمان دفاع مقدس الگویی برای انسجام و وحدت این روزها باشد و امیدوارم اعضای شورای شهر نیز به این مهم توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامعلی سفید امروز (شنبه) در دویست و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر یزد با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس با اتحاد مقابل همه دنیا ایستادیم، اظهار کرد: رهبری امام راحل و رشادت‌های سربازان بسیجی، سپاهی و ارتشی در کمال اخلاص این حرکت هشت ساله را به پایان رساند که همه اینها ناشی از وحدت نیروهای انقلاب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نیازمند همان شکل وحدت و همدلی برای این روزهای کشور هستیم تا بتوانیم قدم‌های مؤثر و محکمی را در راستای توسعه کشور برداریم، افزود: از همه همکارانم در شورا تقاضا دارم تا با وحدت و اخلاص بیشتر، باقیمانده دوره شورا را به پایان برسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تاکید کرد: نباید مشغول مسائل حاشیه‌ای شویم زیرا نیازمند پرداختن به مسائل اصلی هستیم.

سفید با بیان اینکه با وساطت و دعوت مجدد از آقای شایق، ایشان دوباره به جمع اعضا پیوستند، خاطرنشان کرد: بسیاری از کارها نیمه تمام است که باید با همدلی و همراهی همدیگر به پایان برسانیم تا نیازهای مهم شهر برطرف شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی شایق عضو شورای شهر یزد پس از پنج جلسه غیب غیرموجه در این جلسه حضور پیدا کرد. حضور وی در این دوره از شورا با حواشی زیادی همراه بوده است.

کد خبر 445143

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شوراي شهر يزد رییس شورای شهر یزد غلامعلی سفید دفاع مقدس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای شهر شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد