Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمیدرضا طیبی روز شنبه در حاشیه بازدید سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌ جمهوری از ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: ۱۲ میلیارد تومان برای افتتاح این پروژه اعتبار موردنیاز است که ۶ میلیارد تومان آن توسط جهاد دانشگاهی و ۶ میلیارد دیگر نیز توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در مرحله نخست این پروژه پنج طبقه از ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه ابتدای دی ماه برای استفاده آماده می شود.
رییس سازمان جهاد دانشگاهی عنوان کرد: به دنبال آن هستیم که در صورت تامین اعتبار این ساختمان را به صورت کامل اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری برسانیم.
طیبی عنوان کرد: بهره برداری از این ساختمان ظرفیت بسیار مناسبی برای خدمات‌دهی و تقکیک شرکت های دانش بنیان استان کرمانشاه خواهد بود.
احداث ساختمان ۱۵ طبقه پارک علم و فناوری کرمانشاه از حدود ۱۳ سال پیش آغاز شده اما به دلیل مشکلات اعتباری هنوز تکمیل نشده است.
پارک علم و فناوری استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه با ظرفیت های بالایی که در حوزه شرکت های دانش بنیان دارد، می تواند نقش موثری در اقتصاد استان و حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان داشته باشد بویژه اینکه بسیاری از صنایع و تولیدی های تعطیل و نیمه تعطیل استان نیازمند مشاوره های علمی و خلاقانه شرکت های فناوری است.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه سازمان جهاد دانشگاهی شرکت دانش بنیان کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه سازمان جهاد دانشگاهی شرکت دانش بنیان کرمانشاه استانداری کرمانشاه سازمان جهاد دانشگاهی شرکت دانش بنیان کرمانشاه اخبار کنکور پارک علم و فناوری کرمانشاه دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت

بر اثر حادثه ای در یک ساختمان در حال ساخت در یکی از محلات شهر کرمانشاه یک نصاب جوان آسانسور جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این مرد جوان عصر روز گذشته حین ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط و جان خود را از دست داد.

غلامرضا رضایی اظهار کرد: بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل این حادثه در محله فاز ۲ چقامیرزا در شهرک الهیه، اعزام شدند و توانستند جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون از لاین آسانسور، منتقل کنند.

رضایی در پایان اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • خودکفایی در تامین نانوکاتالیست‌ ضروری در تولید بنزین
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • خودکفایی در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود