Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگرچه امروزه مبلمان مونتاژ نشده در بسته بندی‌های تخت و کم حجم در بازار وجود دارد اما هیچکس منکر ابداع این سبک خاص و خارق العاده توسط IKEA نیست.

امروزه وقتی به زمان اسباب کشی از یک خانه به خانه دیگر نزدیک می‌شویم، یا یکی از وسایل منزل قدیمی می‌شود، معمولاً اولین ایده‌ای که به ذهن خطور می‌کند، سر زدن به نزدیکترین فروشگاه IKEA است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه طراحی فروشگاه‌های عظیم ایکیا به صورت هزارتویی گیج کننده از انواع مبلمان، سرویس خواب، کاناپه‌های تخت خوابشو، لوازم حمام، انواع روشنایی، سیسمونی، منسوجات خواب و سرویس بهداشتی لوازم آشپزخانه و دکوری است، به گونه‌ای که تقریباً فروشگاه قابل مقایسه دیگری برای خرید لوازم مورد نیاز به صورت متمرکز به ذهن خطور نمی‌کند.

بسته بندی اغلب کالاها به گونه‌ای است که بتوانید با خودروی شخصی خود آن را حمل نموده و با مراجعه به دفترچه راهنمای مصور نصب، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون نیاز به ابزاری خاص، آن را مونتاژ نمائید. بی تردید یکی از سرگرمی‌های پرطرفدار مشتریان ایکیا، نصب این پازل‌های سرگرم کننده است.

بنیان گذار این انقلاب در صنعت تولید لوازم خانگی، اینگوار کامپراد متأسفانه نزدیک به دو سال پیش در سن ۹۱ سالگی درگذشت. کمتر کسی قادر به انکار تأثیر افکار و سبک طراحی وی در چیدمان به سبک مدرن، سادگی و کاربردی بودن محصولات این برند است.

از اواسط دهه پنجاه میلادی، هنگامی که تمامی منازل دنیا را دکوری کلاسیک، مبلمانی سنگین و پر زرق و برق فراگرفته بود، به یکباره محصولاتی سبک و کم حجم، کاربردی و ساده از سوئد به سراسر دنیا توزیع شد که طراحی به سبک اسکاندیناوی با مشخصاتی از قبیل به کارگیری رنگهای خنثی، سطوح چوبی صاف و بدون تراشکاری و منبت کاری، نهایت کارآمدی در حداقل فضای ممکن، جایگزین طرح‌های خسته کننده و حجیم کلاسیک شود.

انواع میز و محصولات مینیمال ایکیا به گونه‌ای طراحی شده که هم پاسخگوی دکوراسیون مدرن بوده و هم به دلیل خنثی بودن رنگ‌های به کار گرفته شده در تولید آن، قابل قرارگیری در فضای کلاسیک باشد. امروزه ایکیا به تنوعی بیش از ۱۲ هزار قلم محصول، بیش از ۴۰۰ فروشگاه رسمی در ۵۲ کشور جهان، طرفدارانی پر و پا قرص دارد که تعداد بازدید از وب سایت این برند به تعداد بیش از دو میلیارد در سال ۲۰۱۵ رسیده است. حجم فروش سالیانه این برند نیز در سال ۲۰۱۸ بالغ بر ۴۵ میلیارد دلار بوده است.

بازار فروش محصولات IKEA در ایران

طی سال‌های گذشته به دلیل فراهم نبودن زیرساخت اقتصادی و سیاسی در بازگشایی نمایندگی رسمی این برند در ایران، واردات و عرضه محصولات ایکیا بسیار محدود و فاقد تنوع لازم بوده است.

محصولات وارد شده که متأسفانه تنوعی بسیار محدود داشته و اغلب محدود به لوازم دکوری رومیزی و لوازم آشپزی بوده است.

مجموعه ایده پارسی، در سال ۱۳۹۳ با رصد این موضوع و کشف نیاز به تأمین و توزیع محصولات با کیفیت که پاسخگوی نیاز قشر متوسط جامعه و مناسب برای منازل با متراژ کوچک باشد، اقدام به واردات از این برند با تنوعی غیر قابل قیاس با آنچه در گذشته مرسوم بود، نمود.

ایده پارسی، با گذشت زمان و کسب تجربه از سلایق مشتریان، همواره سعی بر به روز رسانی محصولات وارداتی و گسترش تنوع آن در کنار ارائه خدمات درخور منزلت مشتری ایرانی شامل ثبت سفارش و تحویل به موقع کالا، خدمات حمل و نصب و خدمات پس از فروش داشته است تا جایی که می‌توان تاریخچه حضور این برند در ایران را به دوران پیش و پس از ایده پارسی تقسیم نمود.

ایده پارسی، همگام با گسترش فرهنگ خرید اینترنتی و ترجیح مشتری به خرید آنلاین به جای مراجعه به فروشگاه‌های فیزیکی با مشکلاتی اعم از ترافیک سنگین، کمبود فضای پارک مناسب در سال ۱۳۹۶ اقدام به طراحی بستری مناسب و کارآمد جهت فروش اینترنتی محصولات ایکیا به نام فروشگاه اینترنتی پرسه بازار نمود.

محصولات عرضه شده در فروشگاه اینترنتی پرسه بازار شامل لوازم آشپزخانه، لوازم دکوری، روشنایی، اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی، مبلمان و مصنوعات چوبی (کتابخانه، تختخواب، جاکفشی، دراور، قفسه، میز تلویزیون، میز ناهارخوری و جلومبلی، مبل و کاناپه تخت خوابشو)، سیسمونی و منسوجات خواب و حمام است. علاوه بر این، ایده پارسی، در کنار محصولات ایکیای موجود در انبار، سرویس اخذ سفارش، خرید، حمل، ترخیص و تحویل به صورت سفارشی را نیز برای مشتریانی که علاقه مند به انتخاب کالا از سایت رسمی ایکیا باشند، ارائه می‌دهد. مشاوران با تجربه این مجموعه با اشراف کافی در خصوص تمامی محصولات ایکیا و مشخصات فنی آنها، راهنمایی بدون هزینه برای شما خواهند بود تا دکور فضای زندگی خود را دلچسب تر و زیباتر نمائید.

بعضی از شرکت‌های بزرگ فروش اینترنتی از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را عرضه می‌کنند، ولی کمترین نظارتی بر کیفیت محصولاتی که گاه فقط به عنوان واسطه آن را عرضه می‌کنند، ندارند. این محصولات از فروشندگان دیگری تهیه می‌شود که عملاً این فروشگاه‌های اینترنتی نظارتی بر کیفیت آنها ندارند و فقط نقش واسطه را برای تهیه یک کالا ایفا می‌کنند. اما پرسه بازار با دقتی وسواس گونه، همه زنجیره تأمین کالا از واردات تا تحویل درب منزل مشتری را سازمان دهی می‌کند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5027234

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم خانگی قیمت لوازم خانگی صنعت چوب گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو کسب و کار ایران خودرو صنعت خودروسازی گردشگری کسب و کارهای اینترنتی سایپا ایران کیش جزیره کیش اسنپ برگزاری دوره آموزشی فضای کسب و کار جاذبه گردشگری محصولات ایکیا ایده پارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!

محمد درویش، فعال محیط زیست نوشت: وقوع سیلاب و بارندگی مطلوب در پارک ملی کلاه‌قاضی اصفهان در طول چند ساعت اخیر، بی‌شک یکی از بهترین اتفاقات برای زیستگاهی است که شکاف‌های ناشی از فرونشست زمین، در آن بیداد می‌کند. 

یادمان باشد سیل برای سرزمین‌های خشک همواره نشانه برکت و ارتقای حاصلخیزی خاک است. اگر خسارت می‌زند، نشانه نابخردی و ناتوانی ما در تبدیل چالش به فرصت است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # بارش باران ، اصفهان سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نام و برند ایران باید در بازارهای جهانی بدرخشد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • (ویدئو) بهترین اتفاقی که این روزها می‌توانست در اصفهان بیفتد!
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)
  • تم بنفش برای دکوراسیون اشرافی، نظرتان چیست؟ (عکس)
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • چه دلایلی ایران رادیاتور را در رادیاتور محبوب کرد؟
  • اصلاحیه‌ای به کام بازار
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)