Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@05:29:54 GMT

تردد برخی مسئولین با آمبولانس در ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۰۴۱۱

ساعت 24- سازمان اورژانس تهران اعلام کرد که استفاده شخصی برخی از مسئولان از آمبولانس های بخش خصوصی تهران صحت دارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از میزان، پیمان صابریان رییس سازمان اورژانس تهران در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون گزارشی از استفاده شخصی برخی از مسئولان از آمبولانس ‌های اورژانس تهران شده است یا خیر گفت: در اورژانس دولتی به هیچ عنوان چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد؛ زیرا از تماس مددجو تا انتهای خدمات‌رسانی نیروهای اورژانس تمامی فعالیت‌ها رصد می‌شود، اما در بخش خصوصی چنین موردی را داشتیم که سریعا با شرکت مربوطه برخورد و مجوز آنها باطل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان اورژانس تهران در مورد میزان درگیری بین شهروندان با اورژانس تهران گفت: سعی کردیم با برگزاری کلاس‌ها و آموزش‌هایی در مورد کنترل خشم و استرس برای نیروهای اورژانس درگیری میان نیروهای اورژانس و شهروندان را کاهش دهیم؛ البته از اسفند سال گذشته تاکنون یک مورد پارگی لاستیک داشتیم.وی در مورد استخدامی در اورژانس و تامین کمبود نیرو در اورژانس تهران گفت: با توجه به استخدامی‌های وزارت بهداشت، قرار است نزدیک به ۵۰۰ نفر نیروی جدید به اورژانس تهران اضافه شوند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اورژانس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی

به گزارش خبرآنلاین از فارس، به دنبال انتشار یک ویدئو در فضای مجازی مبنی‌بر استفاده از یک دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس جهت تولید محتوای زرد توسط یک بلاگر در شیراز، موضوع را از رئیس مرکز اورژانس فارس پیگیری شد.

به گزارش فارس، محمدجواد مرادیان با اشاره به اینکه این ویدئو مربوط به یک ماه پیش است، گفت: هرگونه استفاده تبلیغاتی یا رسانه‌ای از آمبولانس منوط به اخذ یکسری مجوز از نهادهای مربوط است که در این ویدئو این مجوزها اخذ نشده است.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها در حال انجام است که اگر تکنسین‌های ما با بلاگر همکاری کرده باشند توبیخ می‌شوند و اگر این ویدئو بدون هماهنگی انجام شده باشد از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903149

دیگر خبرها

  • امام جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • استفاده از آمبولانس برای کلیپ اینستاگرامی
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان