Web Analytics Made Easy - Statcounter

برانکو ایوانکوویچ به شدت از باشگاه پرسپولیس عصبانی و همزمان نسبت به مدیران باشگاه بی اعتماد است. دلیل این بی اعتمادی و عصبانیت را باید در رفتارهای اخیر باشگاه پرسپولیس جستجو کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو ایوانکوویچ از حرکت باشگاه پرسپولیس که نماینده ای به عمان فرستاد هم بسیار ناراحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ پیرامون جزئیات این دیدار گفت:

یک تاجر را فرستادند تا با من مذاکره کند که به جای مذاکره عکس یادگاری گرفت. او نه قولی از من گرفت و نه من قولی به او دادم. تنها چیزی که بین ما رد و بدل شد، کارت ویزیتی بود که ایشان به من داد. بعد گفت افتخار می دهید با من عکس بگیرید؟ عکس گرفتیم و رفت!

سرمربی سابق پرسپولیس درخصوص ایمیل جنجالی باشگاه پرسپولیس به فیفا گفت:

شگفت زده شدم وقتی دیدم باشگاه مدعی است از من وقت گرفته و از طرف من هم به فیفا گزارش غیر واقعی فرستاده است. طرفداری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: عمان برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ عمان برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۰۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم

به گزارش ورزش سه، مهدی لیموچی که در دقیقه ۸۶ دیدار آلومینیوم و پرسپولیس، گل اول را برای اراکی‌ها به ثمر رساند تا زمینه‌ساز تساوی بازی در وقت‌های قانونی باشد، پس از پایان مسابقه گفت: جا دارد از همه هواداران عزیزمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه ما را تنها نگذاشتند. با وجود اینکه دو بار عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم و این را مدیون این هواداران و زحمت بچه‌ها و کادرفنی هستیم.

او در خصوص گلزنی‌اش در این باز اظهار داشت: اینکه من گل زدم، حاصل زحمت بچه‌هاست. من توانستم مقدمه آن کامبک باشم و خیلی خوشحالم، چون امشب مردم اراک خیلی خوشحال هستند و این برای ما کافی است.

لیموچی درباره روند سینوسی آلومینیوم گفت: تیم ما در هر بازی خوب فوتبال بازی می‌کند. شاید بعضی از بازی‌ها را واگذار کنیم اما از لحاظ فوتبالی، فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. امروز هم همه دیدند با اینکه ۲-۰ عقب بودیم، باز هم تیم برتر میدان بودیم. حالا بعضی بازی‌ها به دلیل کمبود بازیکن شرایط طور دیگری رقم می‌خورد اما به این تیم خیلی امیدواریم و انشالله در آینده اتفاقات خیلی خوبی رقم می‌خورد.

دیگر خبرها

  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند