Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی ام شهریور ماه وزیر نیرو برای افتتاح چند پروژه به استان همدان سفر می کند که تنها خبرنگاران چند خبرگزاری قرار است در پوشش اخبار این سفر حاضر شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ فردا وزیر نیرو برای افتتاح چندین پروژه آبرسانی و برق رسانی به استان همدان سفر می کند.

بر اساس اطلاعیه سایت مربوط به وزارت نیرو قرار است در این سفر همزمان پروژه‌های آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان و همچنین افتتاح و کلنگ‌زنی ۶ پروژه صنعت آب و برق استان همدان افتتاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این پروژه های که در دستور کار وزیر نیرو برای افتتاح است، مربوط به اسدآباد و سد نعمت آباد است که ۱۷ ساله ساخت آن به طول انجامیده است.

بر اساس گفته های مسئول روابط عمومی آب منطقه ای استان همدان با توجه به شیوع ویروس کرونا از حضور همه خبرنگاران معذورند و تنها تعدادی از خبرگزاری های مهم استان حاضر خواهند شد.

بنابراین این پایگاه خبری فردا پوشش خبر وزیر نیرو را از طریق اخبار منتشر شده در خبرگزاری‌های دعوت شده، پوشش خواهد داد.

البته در ارتباط خبرنگار عصر همدان با مسئول روابط عمومی فرمانداری اسدآباد، اعلام شد لیست خبرنگاران شهرستان برای حضور در مراسم سفر وزیر نیرو و افتتاح سد نعمت آباد ارسال شده اما چون صفر تا صد برنامه فردا با آب منطقه ای است، فعلا” اطلاعی از دعوت رسانه ها نداده اند. اگرچه پیش از این هم در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم خبرنگار این پایگاه خبری به مراسم دعوت نشده بود که لازم است مسئولین مربوطه دلیل آن را بطور شفاف اعلام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان همدان وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • (ویدئو) فردا بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران افتتاح خواهد شد