Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@20:39:57 GMT

تاریخ سخنرانی روحانی در سازمان ملل مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۰۹۷

تاریخ سخنرانی روحانی در سازمان ملل مشخص شد

به گزارش جماران؛ به نقل از خبرآنلاین، بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی سازمان ملل متحد، حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در صبح نخستین روز هفتادوپنجمین نشست مجمع عمومی (سه شنبه، اول مهر 1399) به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

در صبح روز اول، علاوه بر رئیس جمهور ایران، رهبران کشورهای برزیل، آمریکا، ترکیه، چین، شیلی، آفریقای جنوبی، کوبا، روسیه، اردن کره جنوبی، قطر، فیلیپین و فرانسه نیز سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس تصمیم دبیرخانه سازمان ملل، اظهارات رهبران جهان در این دور از نشست از قبل ضبط شده و بصورت زنده نخواهد بود، مگر آنکه تصمیمی دیگری اتخاذ شود.

 

اخبار مرتبط چرا روحانی شنبه و یکشنبه را تبریک گفت؛ قرار است چه اتفاقی در هفته آینده رخ دهد؟ روحانی: امیدواریم بتوانیم ماه‌های پرخطر پیش رو را پشت سر بگذرانیم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا حسن روحانی سازمان ملل سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی بعدازظهر امروز (شنبه) ۱۵ اردیبهشت ماه به وقت تهران با حضور حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بانجول پایتخت گامبیا آغاز شد.

امیرعبداللهیان که بامداد امروز در رأس هیئتی بدین منظور وارد بانجول شد، به تشریح مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات جهان اسلام و اوضاع منطقه و مسائل بین‌المللی خواهد پرداخت.

پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی از امروز (شنبه) ۱۵ اردیبهشت ماه به مدت دو روز با موضوع «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفت‌وگو‌ درباره توسعه پایدار» در بانجول برگزار می‌شود.

مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و اوضاع جاری در نوار غزه از جمله مباحث مورد بررسی در این نشست است. مقامات حاضر در این نشست پیش از آغاز آن عکس یادگاری گرفتند.

امیرعبداللهیان امروز همچنین با سامح الشکری همتای مصری خود در بانجول دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی در بانجول با حضور امیرعبداللهیان
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی
  • دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • امیرعبداللهیان تهران را به مقصد بانجول ترک کرد
  • اختصاص ۴۱۹ میلیارد تومان برای رفع مسائل و مشکلات مراکز و واحد‌های قضایی هرمزگان
  • تصویری متفاوت از فرودگاه مهرآباد ۶۹ سال قبل + عکس
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • سومین نشست هم‌اندیشی سخنرانان اعزامی به عتبات عالیات برگزار شد