Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-08@04:27:32 GMT

زیدان: هیچ مشکلی با گرت بیل نداشتم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۱۲۷۹

او گفت:خوشحالم که دوباره می توانیم در این شرایط بازی کنیم. خیلی از مردم لحظات بدی را گذرانده اند و ما خوش شانس هستیم که می توانیم فوتبال بازی کنیم. من هیچ مشکلی با مهاجم ولزی نداشته است.

گرت بیل به لندن سفر کرد تا در باشگاه تاتنهام تست بدهد. هنوز انتقال مهاجم ولزی به صورت رسمی اعلام نشده است. سرمربی رئال مادرید درباره بیل اظهار کرد: من ناراحت نمی شوم که گفته شود به خاطر من رئال مادرید را ترک کرده است چون این‌چنین نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی پیچیده تر از آن است. هرگز با گرت مشکلی نداشته ام. می دانم چه کارهایی برای باشگاه کرده است و در آن بحثی نیست. در مقابل خیلی حرف ها می زنند. ما هیچ مشکلی با هم نداشتیم. اکنون در لندن در حال مذاکره هستند و اگر جابجایی صورت پذیرد بهترین ها را برایش آرزو می کنم. سرمربی فرانسوی به وضعیت ادن هازارد هم اشاره کرد و گفت: نمی توانم دقیق بگویم. او بهتر شده و چیزی که ما و او می خواهیم این است که ۱۰۰ درصد آماده باشد. مشکل جسمانی نداشته باشد. برای این کار زمان داریم. باید ۱۰۰ تا ۱۲۰ درصد آماده باشد. باید خود را برای آن آماده کنیم

.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ

به گزارش قدس آنلاین، از زین‌الدین زیدان به عنوان یکی از گزینه‌های جدی حضور در بایرن مونیخ و جایگزینی توماس توخل سخن به میان می آید.
زیدان به حضور در بایرن مونیخ واکنشی کوتاه نشان داد.
به نوشته اسکای اسپورت، زیدان در پاسخ به این سوال که آیا در تابستان راهی بایرن مونیخ می‌شود این‌گونه پاسخ داد: خیر، من به سانتیاگو برنابئو می‌روم تا فقط دیدار برگشت بایرن‌ مونیخ و رئال مادرید را نگاه کنم.
او درباره نتیجه این بازی گفت: طبیعتاً دوست دارم که رئال مادرید پیروز این بازی شود.
زیدان از سال ۲۰۲۱ که از رئال مادرید جدا شد هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است این در حالی است که او پیشنهادهای خوبی دریافت کرده است.
پیش‌بینی می‌شد که این مربی بزرگ و دوست داشتنی راهی بایرن مونیخ شود اما ظاهراً که او تمایلی برای حضور در باواریای‌ها ندارد و باید دید که تیم بعدی او چه تیمی خواهد بود.
بایرن‌ مونیخ یک فصل بسیار ناامید کننده را با توماس توخل تجربه کرد و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آخرین فرصت برای بایرن است تا در فصل جاری جام کسب کند.
جدال رفت دو تیم با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • کاری که زنان با دختر دف‌نواز کردند! فرزند مطهری : «من مخالفتی نداشتم برخی زنان گفتند نباید دف بزند» می‌گویند لاک غلیظ داشته است (فیلم)
  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • مظفری‌زاده: نتایج ما بهتر شده است ولی با خمس مشکلی نداشتیم
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید