Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@00:38:28 GMT

انجام تست کووید۱۹ از معلمان مشکوک به کرونا در گلستان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۴۵۲۸۲

انجام تست کووید۱۹ از معلمان مشکوک به کرونا در گلستان

گوهری راد گفت: برای سلامتی دانش آموزان درخواست می کنم از معلمان مشکوک به کرونا تست سی. پی.آر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «احسان گوهری راد» ظهر امروز (شنبه 29 شهریور) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در مدارس ابتدایی 69.17 درصد دانش آموزان شهری و 88.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

85 درصد دانش آموزان روستایی در سر کلاس های درس حضور داشتند و در این مدارس 43 درصد تمامی پروتکل ها رعایت شده است و تنها 10.5 درصد از مدارس از نظر رعایت پروتکل ها شرایط خوبی نداشتند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ابراز داشت: در مدارس متوسطه اول 68.44 درصد دانش آموزان  شهری و 93.15 درصد از دانش آموزان روستایی به مدرسه رفتند که به صورت میانگین نزدیک به 81 درصد از دانش آموزان متوسطه به صورت حضوری به مدارس آمدند و 44 درصد مدارس پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کردند و تنها سه درصد مدارس متوسطه اول وضعیت مطلوبی نداشتند.

 

گوهری راد بیان کرد: در مقطع متوسطه دوم 64.72 دانش آموزان شهری و 79.74 دانش آموزان روستایی در مدارس حضور یافتند که به صورت متوسط  72.5 درصد دانش آموزان متوسطه در مدارس حضور داشتند که 41.71 درصد از مدارس به طور کامل  شیوه نامه های بهداشتی را در مدارس رعایت کردند و تنها 2.7 درصد از نظر رعایت پروتکل های بهداشتی شرایط  ضعیف داشتند.

 

وی بیان کرد: با توجه به اینکه وضعیت مدارس به صورت حضوری عنوان شده است ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیتی که خانواده ها دارند برخی از معلمان مشکوک به کرونا می شوند و با توجه به دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی، معلمان حتی اگر به فرد متخصصی هم معرفی شوند باز تنها از کسی تست سی.پی.آر و کرونا گرفته می شود که بیماری پیش زمینه ای و یا بیش از 60 سال سن داشته باشند و که درخواست داریم از تمامی معلمان مشکوک به کرونا نیز این آزمایش ها گرفته شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: وضعیت مدارس گلستان تست کووید۱۹ مدیرکل آموزش و پرورش گلستان درصد دانش آموزان پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۴۵۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان