Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی اللؤلؤة بحرین، شهروندان بحرینی برای نهمین روز متوالی در شنبه‌شب همانند شب‌های گذشته درحالی که پلاکارد و دست‌نوشته‌هایی را حمل می‌کردند بار دیگر در راهپیمایی شبانه خیانت رژیم حاکم بر کشور خود را محکوم و علیه عادی‌سازی روابط و به رسمیت شناختن رژیم اشغالگر قدس تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته نیز جمعیت الوفاق بحرین که بزرگترین جمع مخالفان پادشاهی بحرین را تشکیل می‌دهد، روز جمعه از تنظیم دادخواستی در محکومیت آشکارسازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی خبر داد.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: کویت به روند عادی سازی روابط با اسراییل می‌پیوندد تظاهرات فلسطینی‌ها علیه آشکارسازی روابط اعراب با رژیم صهیونیستی

به دلیل مخالفت و سرکوب شدید در بحرین، مخالفان توافق عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی شب هنگام دست به تظاهرات علیه این اقدام مقامات بحرین می‌زدند.

در پارچه‌نوشته‌هایی که معترضان بحرینی در دستان خود حمل می‌کردند، جملاتی مانند اسرائیل غده سرطانی است که باید ریشه‌کن شود و یا رژیمی که مشروعیت ندارد با رژیم دیگری که آن هم مشروعیت ندارد، عادی‌سازی می‌کند آمده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تظاهرات بحرین عادی سازی روابط رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی رژیم صهیونیستی سازی روابط عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۱۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

هزاران تظاهرکننده در تل‌آویو گرد هم آمده و خواستار برکناری بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

به گزارش نشریه تایمز اسرائیل، معترضان همچنین خواستار آزادی اسرای صهیونیست هستند که در غزه نگهداری می‌شوند. 

در حال حاضر گفته می‌شود پلیس برای مهار تظاهرات برخی از خیابان‌ها را مسدود کرده است. 

در ماه‌های ابتدایی جنگ، معترضان تنها خواستار توافق برای آزادی اسرا بودند، اما با افزایش نارضایتی از نتانیاهو، خواسته‌های آنان تغییر کرده است. طی هفته‌های گذشته، معترضان مکررا نتانیاهو را «مانع توافق» خوانده و خواستار استعفای وی شده‌اند. بسیاری از صهیونیست‌ها معتقد هستند نتانیاهو برای اهداف شخصی و حفظ جایگاه خود در قدرت به جنگ ادامه می‌دهد.

در همین حال، مذاکرات برای مبادله اسرا و توقف در جنگ علیه غزه ادامه دارد و رسانه‌های مصری از «پیشرفت قابل توجه» در آن خبر داده‌اند. یک مقام فلسطینی که نام او فاش نشده می‌گوید این بار اوضاع بهتر به نظر می‌رسد و امکان حصول توافق وجود دارد؛ به شرط آن که اسرائیل آنچه را برای تحقق آن لازم است، ارائه کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حمایت مغربی‌ها از تجمعات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های غربی
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه وزارت خارجه مصر درباره دیدار شکری و امیرعبداللهیان: دو طرف در راستای تلاش برای عادی‌سازی روابط بین ۲ کشور توافق کردند
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه