Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:04:42 GMT

عملیات ساخت سد فینسک با دستور وزیر نیرو متوقف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۳۵۹۵

عملیات ساخت سد فینسک با دستور وزیر نیرو متوقف شد

ایسنا/مازندران رئیس مجمع نمایندگان مازندران از توقف عملیات اجرایی ساخت سد فینسک بر روی سرشاخه تجن رود این استان خبر داد.

مهدی سعادتی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: با پیگیری مجمع نمایندگان مازندران وزیر نیرو با توقف عملیات اجرایی احداث سد فینسک موافقت کرد.

وی با اشاره به تبعات زیست محیطی این پروژه افزود: این پروژه بدون رعایت الزامات زیست محیطی و توجه به منابع آب مورد نیاز بخش کشاورزی مازندران در حال احداث بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بابل با اشاره به استدلال قوی مجمع نمایندگان مازندران در کمیسیون آب، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس شورای اسلامی در حضور وزیر نیرو برای توقف این پروژه گفت: در پی پیگیری های ویژه زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس وارائه نظرات کارشناسی مجمع نمایندگان مازندران، وزیر نیرو دستور توقف عملیات اجرایی ساخت این سد را صادر کرد.

سعادتی با اشاره به ساختار شکننده زیست محیطی مازندران گفت: حیات طبیعی مازندران درگرو تامین منابع آب برای تداوم فعالیت های کشاورزی است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر وحدت نظر و انسجام تمامی اعضای این مجمع حول محورهای اساسی استان یادآور شد: با پیگیری های مجمع نمایندگان مازندران، عقب ماندگی های این استان از حیث منابع اعتباری و طرح های محوری توسعه جبران خواهد شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: رویکرد مجمع نمایندگان مازندران در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مبتنی بر تامین مصالح پایدار و رفع چالش های فراروی توسعه متوازن استان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سد فینسک مجمع نمایندگان مازندران مجمع نمایندگان مازندران وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب به قزوین رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی اعلایی با انتشار پستی در فضای مجازی از رهاسازی حقابه قزوین از سد طالقان با دستور وزارت نیرو خبر داد.

استاندار در این پست عنوان کرد: از دستور امروز جناب آقای محرابیان وزیر پر تلاش نیرو در اجابت مطالبه استان برای رهاسازی حقابه کشاورزی دشت قزوین از سد طالقان ممنونم.

این در حالی است که در هفته‌های اخیر کشاورزان زیادی در قزوین نسبت به عدم واگذاری سهم قزوین از سد طالقان اعتراض داشتند.

کد خبر 6097706

دیگر خبرها

  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • صدوراخطار توقف عملیات برای ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تنگستان
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • نظر رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا درباره احتمال اعزام نیرو به اوکراین
  • ترکیه تجارت با اسرائیل را کاملاً متوقف کرد
  • آب به قزوین رسید
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران