Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@23:46:53 GMT

تکذیب شهادت شاهین ناصری بر شکنجه نوید افکاری

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۳۶۹۳

تکذیب شهادت شاهین ناصری بر شکنجه نوید افکاری

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، پلیس آگاهی استان فارس اعلام کرد:

شاهین ناصری درتاریخ ۹۷/۷/۲به اتهام جعل و کلاهبرداری با دستور مقام قضایی توسط پلیس آگاهی استان فارس بازداشت شده است. نامبرده دارای ۸ فقره سابقه کیفری به اتهام جعل، کلاهبرداری، استفاده از سند مجعول و سرقت وجه نقد در استان های مختلف بوده که در آخرین پرونده به اتهام جعل و کلاهبرداری تحت تعقیب مقام قضایی و پلیس آگاهی فارس قرار گرفته و پس ازتکمیل تحقیقات در محاکم قضای شیراز محکوم و به زندان اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم یادشده پنج روز بعد از نوید افکاری بازداشت شده و در یکی از شعبات جعل و کلاهبرداری به اتهام وی رسیدگی و با توجه به متفاوت بودن شعبه جعل با شعبه قتل و همچنین محل تحت نظری متهمین نوید افکاری و شاهین ناصری نامبردگان هیچ ارتباطی باهم نداشته و امکان رویت یکدیگر را درتحت نظرگاه آگاهی نداشته اند. لذا ادعای مطرح شده در شبکه بی بی سی مبنی بر شاهد بودن شاهین ناصری بر ضرب شتم نوید افکاری کذب محض بوده و صحت ندارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه توافق اسرائیل و بحرین حیران پلیس آگاهی نوید افکاری شکنجه تکذیب شاهین ناصری قرارداد الجزایر علی شمقدری قتل عام صبرا و شتیلا مکانیسم ماشه توافق اسرائیل و بحرین حیران شاهین ناصری نوید افکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند

سرهنگ هادی کیان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته در پی سرقت تلفن همراه و وجه نقد یکی از شهروندان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان در کمتر از ۵ ساعت و با اقدامات هوشمندانه پلیسی ۲ برادر که از سارقان سابقه دار بودند را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به مقر پلیس و در تحقیقات تکمیلی به بزه ارتکابی خود اعتراف و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6087882

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز بازداشت شدند
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • برادران زورگیر در کمتر ۵ ساعت در شاهین‌شهر دستگیر شدند
  • ضرورت آگاهی و اطلاع شهروندان از شگرد‌های جدید کلاهبرداری در فضای مجازی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان