Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:59:52 GMT

کشورهای عربی درگیر فتنه، هرج و مرج و توطئه چینی هستند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۳۸۸۴

کشورهای عربی درگیر فتنه، هرج و مرج و توطئه چینی هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، «حیدر بن علی اللواتی» استاد و رئیس سابق دانشگاه سلطان قابوس در مسقط، با انتشار یک پست توئیتری نوشت: کشورهای عربی بیش از تمام دیگر مناطق جهان، شاهد تنش و درگیری هستند.

وی افزود: اکثر کشورهای عربی از هرج و مرج، طایفه گرایی، جنگ و فتنه انگیزی، توطئه چینی و اشغالگری رنج می برند.

این استاد دانشگاه عمانی اضافه کرد: کشورهای عربی در سایه این دردها و رنج ها نابود شده و ملت های آن آواره و همچنین ثروت های آنها به غارت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه نوشت: اعراب به نسل های بعد از خود چه دستاورد و ثروتی منتقل می کنند؟

کد خبر 5027902 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: عمان مسقط عمان سلطان قابوس ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عادی سازی روابط با اسرائیل بحرین دونالد ترامپ امارات متحده عربی لبنان ایران عربستان سعودی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ویروس کرونا روسیه کشورهای عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت

خلداوی رئیس دانشگاه شاهد در نشست خبری گفت: دانشگاه شاهد در سال ۶۹ تاسیس شده است و اکنون دانشکده‌های دانشگاه در یک مکان متمرکز شده است. دانشگاه شاهد دارای ۱۰ دانشکده است که چهار دانشکده مربوط به علوم پزشکی است؛ دانشکده داروسازی در آینده نزدیک تاسیس خواهد شد. 

وی بیان کرد: دانشگاه شاهد دارای شش هزار دانشجو در تمام مقاطع است. در حوزه آموزش و پژوهش اقدامات خوبی انجام شده و بودجه پژوهشی در این مدت ۱۰ برابر شده است. 

رئیس دانشگاه شاهد ادامه داد: آزمایشگاه محاسبات رایانه ای با هزینه پنج میلیارد تومان راه اندازی شده است. تعداد قرارداد های ارتباط با صنعت در مدت دو سال ۱۷ برابر و میزان مبلغ آن حدود ۱۴ برابر شده است. 

خلداوی تاکید کرد: مجوز تاسیس پارک علم و فناوری اخذ شده است و در مدت دو سال گذشته مرکز رشد افتتاح شده است. پذیرش دانشجو در دانشگاه شاهد غیر متمرکز است. 

وی افزود: سرانه تولید مقاله به ازای هر استاد حدود ۱/۵ است و سالیانه ۵۳۰۰ مقاله در این دانشگاه نوشته می شود. دو استاد یک درصد و دو استاد دو درصد در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند. 

وی گفت: اکنون در دانشگاه شاهد حدود ۶۰ دانشجوی خارجی در حال تحصیل هستند و اکثرا از کشور نیجریه هستند. از سال بعد از ۱۲ کشور مانند پاکستان، استرالیا، عراق و سوریه دانشجو در این دانشگاه خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • باقری کنی: بریکس برای تحرک کشورهای عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • باقری: بریکس برای تحرک کشورهای عضو در چارچوب چندجانبه گرایی ابتکار عمل دارد
  • تداوم خشونت پلیس آمریکا با دانشجویان و بازداشت دو استاد دانشگاه
  • «طوفان الاقصی» توطئه عادی سازی روابط با اسراییل را شکست داد
  • تظاهرات دانشجویان در آمریکا یادآور اعتراض‌ها به جنگ ویتنام است
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح+ تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشورهای عربی ریخت
  • ۱۷ برابر شدن قرار داد‌های دانشگاه شاهد با صنعت
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد