Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@22:58:00 GMT

تحقیقات از دو زن به اتهام قتل فرزندان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۱۸۶

صراط: دو زن جوان که متهم‌اند در وقایعی جداگانه فرزندان خود را به قتل رسانده‌اند، در زندان به‌سر می‌برند و تحقیقات قضائی از آن‌ها در جریان است. اولین پرونده زمانی به جریان افتاد که کارآگاهان جنایی استان فارس در جریان مرگ مرموز دختری جوان در خانه‌اش قرار گرفتند.

روزنامه شرق نوشت: آن‌ها بررسی‌های خود را شروع کردند و در همان ابتدا متوجه شدند این دختر خفه شده و به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات مقدماتی حکایت از آن داشت که هیچ فرد غریبه‌ای وارد این خانه نشده و سرقتی نیز صورت نگرفته است.

کارآگاهان وقتی اطمینان یافتند زمان حادثه مقتول با مادرش تنها بوده به زن جوان ظنین شدند و او را بازداشت کردند. این زن ابتدا گفت در مرگ دخترش بی‌تقصیر است، اما وقتی در برابر پرسش‌های متعدد قرار گرفت دچار تناقض‌گویی شد و در‌نهایت ارتکاب جنایت را پذیرفت.

متهم گفت: رفتار دخترم از مدتی قبل تغییر کرده بود. کار‌هایی می‌کرد که اصلا پسندیده نبود. در‌این‌باره با شوهرم صحبت کردم. او نیز با من هم‌نظر بود و قرار شد دخترمان را بیشتر زیر نظر داشته باشیم و درخصوص رفتار‌های او دقت کنیم، اما این کار ما هیچ فایده‌ای نداشت و با اینکه چندین بار تذکر دادم، اما دخترم همچنان به کار‌های نادرست خود ادامه می‌داد؛ به‌گونه‌ای که رفتارش باعث آبروریزی بود و باعث می‌شد نزد اقوام سرافکنده شویم.

متهم به قتل در ادامه اعترافاتش توضیح داد: کشمکش‌ها میان من و دخترم ادامه داشت تا اینکه روز حادثه باز هم بر سر همین مسائل با هم جر و بحث کردیم و من که به‌شدت عصبانی شده بودم شالی را دور گردنش پیچیدم و فشار دادم. بعد از چند لحظه دخترم نقش بر زمین شد و تازه فهمیدم چه‌کار کرده‌ام.

متهم بعد از اعتراف به جرمش روانه زندان شد و پرونده او با صدور کیفرخواست در اختیار قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفته است تا جلسه محاکمه به‌زودی برگزار شود.

در دومین پرونده زنی جوان که به بیماری روانی مبتلاست، در استان خراسان رضوی دختر خردسالش را به قتل رساند.

این زن ۲۹ ساله وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت: مدتی بود مشکلات روحی و روانی داشتم. من نمی‌خواستم دخترم را به قتل برسانم، اما زمان حادثه کارهایم دست خودم نبود. این زن ادامه داد: من دانشجو هستم و ترم تابستانی برداشته بودم، اما غیرحضوری‌بودن کلاس‌ها، سنگینی درس و فشار امتحانات باعث شده بود تحت فشار قرار بگیرم و افسرده شوم. در این میان مادربزرگم نیز فوت شد و حال روحی‌ام را خراب‌تر کرد. طوری که به پزشک مراجعه کردم و دکتر برایم دارو نوشت، اما دارو‌ها را نمی‌خوردم و از طرفی حالم روز‌به‌روز بدتر می‌شد. صدا‌هایی به من می‌گفت باید دخترم را بکشم. درنهایت نیز او را خفه کردم، اما زمان حادثه کارهایم دست خودم نبود و حتی بعد از قتل مرا به‌زور و دست‌بسته از خانه بیرون بردند و به بیمارستان منتقل کردند. من از کاری که کرده‌ام پشیمان هستم.

این زن اکنون در مرکز بیماران روانی بستری است و تحقیقات از او همچنان ادامه دارد تا جزئیات کامل این جنایت فاش شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث قتل قتل فرزندان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای در حین سرقت به وسیله رصد با پابند الکترونیکی خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ علی قاسم‌پور در این‌باره گفت: روز گذشته  ماموران کلانتری 114غیاثی در طرح پایش الکترونیکی مجرمان سابقه‌دار حرفه‌ای متوجه حضور یکی از سارقان در ساعت سه بامداد در محدوده خیابان طیب تهران  شدند و با توجه به احتمال حضور این متهم در این ساعت برای سرقت بلافاصله گشت انتظامی به محل حضور سارق اعزام شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت با بیان اینکه ماموران متهم را در حین سرقت از مغازه مشاهده کردند ادامه داد: سارق به همراه همدست خود که یک خانم بوده اقدام به سرقت کرده و قصد فرار داشتند که باحضور به موقع پلیس موفق نشد. در ادامه این سارق با مشاهده ماموران قصد داشت تا با سلاح سرد به سمت آن‌ها حمله‌ور شود که با آمادگی ماموران پلیس مواجه، زمینگیر و دستگیر شد.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از متهمان چهار عدد گوشی موبایل سرقتی، یک دستگاه لپ تاپ، دوربین مداربسته، دستگاه DVR را که از مغازه به سرقت شده بود کشف کردند و با استعلام موتورسیکلت متهم نیز مشخص شد موتورسیکلت سرقتی است و روز قبل از حوزه کلانتری 110 شهدا به سرقت رفته است.

به گفته قاسم‌پور این سارق حرفه‌ای که سوابق متعدد سرقت داشت، یک ماه قبل توسط پلیس آگاهی تهران احضار و پابند الکترونیکی برای وی نصب شده بود.  سارقانی که با پابند الکرونیکی دستگیر می شوند غیر از محکومیتی که اجرا می شود به میزان پایش آن‌ها هم اضافه می‌شود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان ایبنکه سه نفر از شکات متهم شناسایی و هر دو متهم برای سیرمراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص در حال انجام است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد پرتاب گاز اشک‌آور به سمت پلیس از سوی ۲ دزد در شهرک غرب

دیگر خبرها

  • پشیمانی پدری که دختر ۲۱ ساله‌اش را سلاخی کرد
  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • دستگیری عامل قتل زن و مرد میان‌سال در قیامدشت