Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اردکانیان پیش ازظهر یکشنبه در مراسم افتتاح سد «نعمت‌آباد» اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر در میدان جنگ قرار داریم و در هر جنگی عِده و عُده مهم است؛ گفت: توجه به این دو مقوله نشان خواهد داد که مردم یک سرزمین آن مرزها را حفظ می‌کنند یا با شکست و عقب‌نشینی موجب واگذاری مملکت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه ایران گفت: این روزها در صحنه اقتصادی و روانی عملکردها سرنوشت‌ساز خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمن فشارها و سختی‌های زیادی را به مردم وارد کرده اما امیدواریم با استقامت، کاهش هزینه‌ها و بالا بردن بهره‌وری‌ها خسارات جنگ اقتصادی دشمن کاهش یافته و نقشه‌های آنها را بی نتیجه کنیم؛ گفت: تاب‌آوری در جنگ روانی موضوع بسیار مهم و اثرگذاری است.

اردکانیان با اشاره به اینکه دشمن تمام ابزار خود را به کار گرفته تا تاب‌آوری ما را کاهش دهد و بعد تمام برنامه‌های خود را عملیاتی کند؛ عنوان کرد: معتقدم تاب‌آوری ما در تاریخ ثبت خواهد شد.

وزیر نیرو بابیان اینکه تا پایان سال ۲۵۰ پروژه بزرگ را در شرایط تحریم محقق می‌کنیم؛ اظهار کرد: افتتاح همزمان آبرسانی به ۴۰۰ روستا در ۲۰ استان مدنظر است.

تکمیل می‌شود..

کد خبر 5028024

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا اردکانیان وزارت نیرو تاب آوری ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه تاب آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری

پروهش مدیرکل استاندارد چهارمحال و بختیاری از جمع آوری فرآورده روغن تفاله زیتون پالایش شده مخلوط با روغن زیتون بکر با نام تجارتی «سابرسو» از مراکز عرضه خبر داد.

وی افزود: طبق استاندارد ملی ایران به شماره ۱۴۴۶ با عنوان «انواع روغن زیتون خوراکی- ویژگی‌ها و روش‌های آزمون» مخلوط روغن تفاله زیتون پالایش شده با انواع روغن زیتون بکر، قابلیت مصرف خوراک انسان را ندارد.

بیشتر بخوانید

جمع آوری ۱۱ قلم کالای فاقد نشان استاندارد

پروهش اضافه کرد: مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد ایران هر گاه اجرای استاندارد در مورد کالا‌هایی اجباری اعلام شود، تولید، تمرکز، توزیع و فروش این کالا‌های مشمول اجرای اجباری استاندارد با کیفیت پایین‌تر از استاندارد یا بدون علامت استاندارد ایران ممنوع است.

وی از عموم هم استانی‌ها خواست: در صورت مشاهده کالا‌های فاقد علامت استاندارد در مراکز عرضه استان، مشخصات کالا را با شماره تلفن ۱۵۱۷ به سازمان ملی استاندارد ایران اطلاع دهند تا بازرسان و کارشناسان استاندارد ضمن بازرسی، نسبت به جمع آوری آن ها اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود
  • سند تک برگی تمام اراضی ملی در محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی‌شود
  • حزب‌الله: دیوانگی اسرائیل ما را نمی‌ترساند
  • ترکیه: از تمام ابزار‌ها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت