Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ظرفیت پذیرش رشته‌های با آزمون سراسری سال ۹۹ را اعلام کرد.

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹ بیان کرد: در گروه آزمایشی علوم ریاضی ۱۳۵ هزار و ۴۲۰ داوطلب، در گروه آزمایشی علوم تجربی ۳۵۲ هزار و ۹۲۳ داوطلب، در گروه آزمایشی علوم انسانی ۳۱۴ هزار و ۴۷۱ داوطلب، در گروه آزمایشی هنر ۸۰ هزار و ۸۶ داوطلب و در گروه آزمایشی زبان ۱۲۹ هزار و ۵۰۶ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ظرفیت پذیرش رشته‌های با آزمون دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ۱۷۵ هزار و ۸۴۹ نفر است، گفت: فرصت انتخاب رشته داوطلبان مجاز کنکور سراسری از روز چهارشنبه دوم مهرماه آغاز می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنکور سراسری کنکور 99 ظرفیت پذیرش دانشجو گروه آزمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به اطلاع داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ (نوبت اول) شهرستان زیرکوه از استان خراسان جنوبی می‌رساند، با توجه به وقوع سیل در این شهرستان و مسدود شدن مسیر تردد داوطلبان در روز برگزاری آزمون گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی (صبح پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶)، مقرر شد برای مساعدت با این داوطلبان مجدداً از آنها در روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ در همان حوزه امتحانی قبلی (شهرستان زیرکوه) با شرایط و ضوابط آزمون اصلی، آزمون مجدد به عمل آید.

کارت شرکت در آزمون این داوطلبان از روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده و پرینت است و فرآیند آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح روز جمعه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ شروع خواهد شد.

گفتنی است که همه داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی شهرستان زیرکوه (اعم از حاضر یا غایب) می‌توانند در آزمون مجدد شرکت نمایند. بدیهی است آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ حاضر جلسه آزمون در گروه‌های آزمایشی علوم‌ریاضی و علوم‌انسانی بودند در صورت شرکت در آزمون مجدد، آزمون قبلی آنان (روز پنجشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶) باطل شده و نتیجه آزمون مجدد (به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۱) برای آنها ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون مجدد داوطلبان کنکور شهرستان زیرکوه در ۲۱ اردیبهشت ماه
  • برگزاری کنکور برای داوطلبان سیل‌زده ۲۱ اردیبهشت ماه
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان