Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال با هدایت مجید نامجو مطلق امشب و در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف الشرطه عراق می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار، صعودش به مرحله حذفی مسابقات را قطعی می‌کند.

در خصوص این بازی پیمان صاحب جمعی به خبرنگار مهر گفت: الشرطه تیمی بسیار خوب است و آنها در بازی قبلی شان توانستند الاهلی را شکست دهند که این نشان دهنده توانایی‌های این تیم عراقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال از تجربه کافی در آسیا برخوردار است و آنها در سنوات گذشته هم نشان داده‌اند هرگاه به پیروزی نیاز داشتند به آن رسیده‌اند. امشب شب مهمی در تاریخ باشگاه استقلال است و آبی‌ها محکوم به شکست دادن الشرطه هستند. در این تیم همه ظرفیت‌های پیروزی وجود دارد و نامجو مطلق باید از ظرفیت‌ها و داشته‌های تیمش به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

صاحب جمعی گفت: نامجومطلق با این که اولین تجربه سرمربیگری اش در استقلال است، اما از تجربه بسیار خوبی برخوردار است. او فوتبال آسیا را خیلی خوب می‌شناسد و خودش به عنوان بازیکن قهرمان باشگاه‌های آسیا شده است. مدت زیادی هم در کنار تیم بوده و شناخت خوبی از بازیکنان و قابلیت‌های آنها دارد. امیدوارم او امشب بتواند شایستگی‌هایش را اثبات کند.

وی افزود: باشگاه در کنار حمایت خوبی که از نامجومطلق انجام داده، شرایط را هم برای موفقیت تیم فراهم کرده است و ما باید انتظار داشته باشیم همه این موارد دست به دست هم دهند تا زمینه پیروزی در بازی بزرگ امشب فراهم شود.

کد خبر 5027508

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران لیگ قهرمانی فوتبال آسیا مجید نامجومطلق تیم فوتبال الشرطه عراق لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا ویروس کرونا نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال تراکتور والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال افغانستان با هدایت مجید مرتضایی موفق شد با برتری برابر قرقیزستان در پلی آف جام ملت‌های آسیا، به عنوان آخرین سهمیه آسیا راهی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان شود.

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال افغانستان پس از صعود به جام جهانی گفت: این صعود تاریخی اتفاق بسیار خوبی بود و به خاطر خوشحالی ملت خوب افغانستان خوشحال هستم. عنوان پنجمی آسیا و صعود به جام جهانی فوتسال یکی از بهترین نتایج افغانستان در ورزش‌های تیمی بود.

وی در خصوص ادامه حضورش در تیم افغانستان گفت: قراردادی که من با فدراسیون فوتبال افغانستان دارم تا پایان جام جهانی است و تا آن موقع در خدمت این تیم هستم.

با توجه به اینکه تیم افغانستان توانست با انجام بازی‌های تدارکاتی زیاد، به خوبی برای جام ملت‌ها آماده شود و برخی از این اردوها در شهر مشهد برگزار شد مرتضایی گفت: کشور ایران برای آماده سازی ما کمک‌های بسیار زیادی کرد. ما به مدت ۳ ماه اردوی آماده سازی خود را در شهر مشهد برگزار کردیم. در ۲۲ روز مجموعاً ۱۱ بازی دوستانه انجام دادیم و سپس توانستیم ریکاوری خوبی انجام دهیم. در جام ملت‌های آسیا هم تجربه بازی‌های دوستانه کمک کرد که تا روز آخر امیدوار باشیم و در نهایت هم این افتخار نصیب ما شد که به جام جهانی برویم.

وی در پایان گفت: وقتی بعد از بازی به هتل برگشتیم بچه‌های تیم ملی ایران هم از ما حمایت کردند صعود ما را تبریک گفتند. من هم مطمئنم تیم ملی ایران در دیدار نهایی می‌تواند تایلند را شکست دهد و به عنوان قهرمانی برسد.

کد خبر 6090857

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • نساجی انگیزه‌های خاص برای پیروزی دارد
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد