Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@00:12:09 GMT

اتفاقی که باعث شد زندگی مهدی قائدی عوض شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۲۸۴

اتفاقی که باعث شد زندگی مهدی قائدی عوض شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی قایدی در گفت وگویی ویدئویی با رسانه رسمی باشگاه استقلال درباره شرایط تیمش در آستانه دیدار با الشرطه عراق توضیح داد: بازی سختی داریم. به خاطر نیامدن الوحده به مسابقات کار ما هم سخت تر شد. این بازی برای ما یک فینال است و نمی توانیم امتیازی از دست بدهیم. باید یک برد خوب به دست بیاوریم تا برای سرگروهی تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند روزی است تمرینات خوبی را دنبال می کنیم. علی کریمی هم به تیم اضافه شد و قدرت مان بیشتر شد. انشاالله با قدرت اولین بازی را پشت سرمی گذاریم.

او درباره برپایی اردو در قطر گفت: ما توانستیم در این مدت تیم ها را خوب آنالیز کنیم و با آب و هوای کشور قطر سازگاری پیدا کنیم. از طرفی الشرطه در فاصله اندک 2 بازی انجام داده و باید از خستگی بازیکنان این تیم استفاده کنیم.

مهاجم استقلال درباره بازی کردن کنار شیخ دیاباته تاکید کرد:شیخ قبل از هرچیز انسان خوبی است. دوم اینکه بازیکن بزرگی است و افتخار می کنم کنار او حضور دارم. او واقعا از نظر جسمی و تکنیکی با همه مهاجمان خارجی فرق می کند و بازی کردن کنارش لذتبخش است. اوایل کمی سخت بود با او ارتباط بگیرم اما رفته رفته او فارسی یاد گرفت. البته مهاجم بودن صحبت کردن نمی خواهد و ما ذهن همدیگر را می شناسیم و کنار هم بازی می کنیم.

قایدی درباره عملکرد خودش در فصل جاری توضیح داد: من فکر می کنم شرایط من از جایی خوب شد که ازدواج کردم. واقعا از همسرم تشکر می کنم. سال رویایی را شروع کردم و کمتر کسی فکر می کرد این اتفاقات برایم بیفتد اما خودم این روزها را می دیدم و خداراشکر که توانستم دل هواداران را شاد کنیم. امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

قایدی در پایان گفت: از هواداران می خواهم دعا کنند تا با دست پر از زمین خارج شویم.

کد خبر 1434421

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهدی قائدی باشگاه استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) چه اتفاقی برای نتانیاهو خواهد افتاد؟

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مهدی نصیری، جزئیات زندگی خصوصی محسن مخملباف و مادرش را منتشر کرد که خلاف اخلاق بود /او به سیدمحمد خاتمی توهین و بی ادبی می کرد
  • (ویدئو) چه اتفاقی برای نتانیاهو خواهد افتاد؟
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • آمار شگفت‌انگیز مهدی قائدی در این فصل لیگ امارات
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل (فیلم)
  • ببینید | گل دیدنی و زیبای مهدی قائدی مقابل الوصل
  • ببینید | لحظه دیدنی گل مهدی قائدی مقابل الوصل
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا مقابل الوصل در شب گلزنی مهدی قائدی