Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس ستاد برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان مشهد اردهال کاشان با بیان اینکه مراسم امسال به دو شب روضه‌خوانی محدود است گفت: کاروان پیاده‌روی مراسم قالیشویان مشهد اردهال راه‌اندازی نمی‌شود. - اخبار استانها -

محمد احترامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم و صفر اظهار داشت: مراسم قالیشویان مشهد اردهال کاشان امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت عزاداران متفاوت‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا ستاد ملی مبارزه با این ویروس سه مراسم را ممنوع اعلام کرد افزود: یکی از این مراسمات لغو شده در کنار مراسمات در شهرهای زنجان و یزد آیین قالیشویان مشهد اردهال کاشان است و از آنجا که مقام معظم رهبری بر اجرایی شدن تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید داشتند امسال این آیین به شیوه دیگری برگزار می‌شود.

مراسم قالیشویان مشهد اردهال کاشان با اعمال محدودیت برگزار می‌شود؛ لغو مراسمات جانبی و بازارچهبرگزاری آیین قالیشویان مشهد اردهال کاشان به روایت تصویرتکرار مراسم قالیشویان کاشان نشانه دفاع همه جانبه از اصل ولایت است

رئیس ستاد برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالیشویان مشهد اردهال کاشان با بیان اینکه امسال سه شب روضه‌خوانی را به دو شب کاهش دادیم ابراز داشت: امسال کاروان پیاده‌روی از فین کاشان به سمت مشهد اردهال این شهرستان راه‌اندازی نمی‌شود و هیچ مراسم جانبی نیز برگزار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مراسمات روضه‌خوانی در چهارشنبه شب و پنجشنبه شب از هفته دوم مهرماه در فضای روباز آستان علی ابن امام محمد باقر(ع) برگزار می‌شود گفت: روز جمعه هیچ برنامه‌ای برگزار نمی‌شود و تمامی مراسم روضه‌خوانی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/801/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قالیشویان مشهد اردهال کاشان مراسم قالیشویان مشهد اردهال برگزار می شود روضه خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد

قدرت الله چتری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، همزمان با مراسم بدرقه حجاج شهرستان شاهرود از اعزام نخستین کاروان حج استان از شهرستان شاهرود خبر داد و بیان کرد: ۸۵ نفر امشب از طریق ترمینال شاهرود به فرودگاه امام (ره) اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این کاروان توسط دو دستگاه اتوبوس شامل حجاج شهرستان شاهرود اعزام می‌شود، گفت: پرواز این گروه از زائران فردا هفتم اردیبهشت ماه انجام خواهد شد.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه اعزام دوم حجاج استان یازدهم اردیبهشت ماه از سمنان خواهد بود، گفت: مجموعاً دو کاروان ۸۵ نفری از شاهرود و سمنان به حج امسال اعزام می‌شوند.

چتری با بیان اینکه سیاست جدید عربستان سعودی در دوره جدید حج پذیرش پنج هزار نفر از سراسر ایران است، بیان کرد: به این ترتیب ظرفیت کاروان‌های استان سمنان ۱۷۰ نفر خواهد بود.

وی با بیان اینکه این محدودیت سبب شد تا با هر کاروان استان سمنان یک نفر روحانی و یک نفر مسئول کاروان اعزام شود، گفت: مجموعاً دو سرپرست کاروان و دو روحانی از کل استان سمنان در حج امسال حضور خواهند داشت.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه حجاج اعزامی امشب کسانی بودند که سال ۸۶ فیش‌های واریزی داشتند، افزود: تمهیدات لازم برای اعزام ایمن و مطمئن زائران بیت الله الحرام از شاهرود و سمنان اندیشیده شده است.

به گزارش مهر، ۸۵ حاجی شاهرودی امشب در مراسمی معنوی از ترمینال مسافربری شاهرود اعزام شدند.

کد خبر 6088797

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد