Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، گفت: این شرکت با ثبت یک چهارم مجموع اکتشاف های جهان در سال ۲۰۱۹، توانست در رتبه نخست دنیا در زمینه اکتشاف قرار گیرد.

سیدصالح هندی، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران امروز (شنبه، ۲۹ شهریورماه) در یک نشست خبری به مرور گزارش اخیر مؤسسه وودمکنزی از آمار اکتشاف های نفت و گاز جهان و تشریح موفقیت ایران در این حوزه پرداخت و گفت: شرکت ملی نفت ایران توانست با وجود رویارویی با تحریم های ظالمانه و در شرایطی کاملاً نابرابر، رتبه نخست جهان را از نظر میزان کشف ذخایر هیدروکربوری قابل استحصال به خود اختصاص دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکتشافات ۲۰۱۹ جهان؛ سرمایه گذاری کمتر و موفقیت بیشتر
وی با بیان اینکه در همه جهان دنیا با کاهش قیمت نفت و یا کمبود بودجه در شرکت های نفتی، نخستین جایی که بودجه آن کاهش می یابد بخش اکتشاف است، با این وجود کاهشی در هزینه های اکتشافی صنعت نفت ایران رخ نداد، عنوان کرد: باوجود کاهش هزینه های اکتشافی در شرکت های اکتشاف و تولید جهان، با این حال سال ۲۰۱۹ با موفقیت های اکتشافی زیادی همراه بود و حفاری در مجموع ۶۰۰ چاه اکتشافی در این سال، منتج به کشف بالغ بر ۲۲۰ میدان یا مخزن هیدروکربوری در جهان شد. بر اساس گزارش وودمکنزی ، اکتشاف های سال ۲۰۱۹ دو برابر اکتشافات سال ۲۰۱۸ بوده و مقدار کشفیات سال ۲۰۱۹ در پنج سال گذشته بی سابقه بوده است.

برچسب ها: شرکت ملی نفت ، اکتشاف ، نفت ، گاز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KB7

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: شرکت ملی نفت اکتشاف نفت گاز شرکت ملی نفت نفت ایران سال ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان

فرزاد پناهنده رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی غرب استان کرمانشاه گفت : اجرای طرح باک پُر باید در تمام مرز‌ها عملیاتی شود که این طرح نیز باید طبق مصوبه شورای تامین استان کرمانشاه و کارگروه ویژه مرز فرمانداری قصرشیرین در مرز پرویزخان نیز اجرا گردد.

وی اظهار کرد: تجهیزات متناسب با اجرای این طرح از بهمن ماه امسال توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در مرز مستقر شده که در این رابطه سه جایگاه عرضه و چهار تلمبه آماده خدمات رسانی به تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است.

رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب گفت: اجرای این طرح برای تانکر‌های سوخت رسان ایرانی است و به منظور جلوگیری از ترافیک، امکان عرضه فرآورده‌ها در تمام جایگاه‌های استان کرمانشاه نیز فراهم است و تانکر‌ها می‌توانند به این جایگاه‌ها مراجعه و در مرز طبق نرخ مصوب مابه التفاوت پرداخت کنند.

پناهنده ادامه داد: اجرای طرح فول باک (باک پُر) در مرز پرویزخان به منظور مقابله با قاچاق سوخت عملیاتی می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • ایران جزو چهار کشور نخست دنیا در حوزه سدسازی است
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • نوسازی مرجعیت