Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 سیدنظام الدین موسوی با اشاره به نشست عصر دیروز کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پس از جلسه مفصلی که با مسئولان وزارت ورزش و هیات رئیسه  سابق و فعلی فدارسیون فوتبال درباره قرارداد ویلموتس داشتیم، در نشست عصر روز گذشته اعضای کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 با مسئولان مرتبط نهادهای نظارتی در این رابطه جلسه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: این جلسه مفصل بود و حدود 3 ساعتی طول کشید، ابعاد مختلف پرونده مورد بحث و بررسی قرار گرفت، نمایندگان و مسئولان نهادهای نظارتی مطالب و نکاتی داشتند که بیان کردند، مباحث مطرح شده در روند بررسی پرونده مورد بهره گیری قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: مقرر شد علاوه بر مطالب بیان شده در جلسه مطابق سوالاتی که کمیسیون اصل 90 به صورت مکتوب برای نهادهای مربوطه ارسال می کند، این نهادهای نظارتی گزارش های مکتوبی ارائه دهند.  بعد از دریافت گزارش های مکتوب از نهادهای مربوطه، مجدد با مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال جلسه ای خواهیم داشت تا بعد از آن وارد تدوین گزارش می شویم.

رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه گزارش برای بررسی به صحن کمیسیون اصل 90 ارسال می شود، در خصوص زمان ارائه آن گفت: اتمام تدوین این گزارش بستگی به ارائه گزارش دستگاه ها و نهادهای نظارتی دارد اما تلاش داریم به سرعت وارد تدوین گزارش شویم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کمیسیون اصل ۹۰ ویلموتس فدراسیون فوتبال کمیسیون اصل ۹۰ مجلس ویلموتس نهادهای نظارتی کمیسیون اصل 90 کمیته فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن

به گزارش جام جم آنلاین ازخبرگزاری رسمی یمن (سبا)، یک منبع امنیتی یمنی گزارش داد که نهادهای اطلاعاتی این کشور توانستند عملیات جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را ناکام بگذارند.

بر اساس این گزارش، نهادهای امنیتی یمن فردا دوشنبه، به صورت مفصل جزئیات این توطئه را اعلام خواهند کرد.

این در حالی است که ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • چهار نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تحریم شدند
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • اتفاقات ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است؛ ظرف یک هفته بررسی کنید و گزارش دهید
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد