Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل حساب های انفرادی سازمان تامین اجتماعی: عناوین شغلی بیمه شدگان این سازمان به روز رسانی شده و در سایت این سازمان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد محمدی گفت: کارفرمایان محترم می توانند برای تهیه و تنظیم لیست پرداخت حق بیمه و درج عناوین شغلی، با مراجعه به سایت رسمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی TAMIN.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IR و مراجعه به گزینه "دریافت فایل جدول مشاغل" از اطلاعات عناوین شغلی که لغایت نیمه اول شهریور ۱۳۹۹ به روز رسانی شده است، بهره برداری کنند.

برچسب ها: تامین اجتماعی ، بیمه ، لیست کارفرمایان لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KBC

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیمه لیست کارفرمایان تامین اجتماعی عناوین شغلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری از امروز
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • بیمه فراگیر خانواده ایرانی برای تحقق توسعه پوشش‌های بیمه‌ای در خوزستان
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود