Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@15:53:57 GMT

تصاویر| زندگی لاکچری محمد بن سلمان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۶۱۴۰

تصاویر| زندگی لاکچری محمد بن سلمان

آفتاب‌‌نیوز :

سرویس بین الملل- روزنامه "سان" در گزارشی با اشاره به زندگی لاکچری، ولیعهد عربستان سعودی به کاخ گران قیمت فرانسوی او اشاره کرده و می‌نویسد: "این کاخ که به آن "گران‌قیمت‌ترین خانه روی زمین" نیز می‌گویند دارای یک زیرزمین برای ذخیره شراب به گنجایش ۳۰۰۰ شیشه، یک رقاص‌خانه و یک کلوپ شبانه خصوصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند در‌های این کاخ از طلا بوده و پله‌های آن از ورقه‌هایی از طلا پوشیده شده‌اند. همچنین تابلو‌های نقاشی بسیار گران‌قیمتی بر روی دیوار‌های این کاخ مشاهده می‌شوند. یک اتاق شیشه‌ای زیر آب با انواع ماهی‌ها مانند فیلم جیمز باند نیز در آن وجود در آن دارد.

به نوشته روزنامه "سان" بن سلمان در سال ۲۰۱۵ پس از ناکامی در خرید باشگاه منچستر یونایتد، مبلغ ۲۳۰ میلیون پوند را برای این کاخ فرانسوی موسوم به "کاخ لویی چهاردهم" با مساحت ۵۰ هزار فوت مربع پرداخت کرد. این کاخ همانند سبک قلعه‌های قرن ۱۷ فرانسه طراحی شده و در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ در نزدیکی کاخ ورسای بنا شده است. کاخ لویی چهاردهم" یکی از سه خرید گران قیمت بن سلمان بوده است. باغ کاخ بن سلمان در فرانسه به تنهایی با مساحت زیربنای ساختمان کنگره آمریکا برابری می‌کند".

بن سلمان بر روی پروژه ۴۰۰ میلیارد پوندی تاسیس یک بزرگ شهر یا مگاسیتی نیز سرمایه‌گذاری کرده است. گفته می‌شود مجموع ثروت این ولیعهد ۳۵ ساله سعودی ۱ تریلیون پوند است که ۱۶ برابر بیش از ثروت دربار بریتانیا محسوب می‌شود. علاوه بر خرید املاک گران قیمت در جهان، محمد بن سلمان علاقه زیادی به خرید آثار هنری نیز دارد و در سال ۲۰۱۷ میلادی گفته شد که اثر سالواتور موندی داوینچی را به قیمت ۳۴۰ میلیون پوند خریداری کرده است. علاوه بر آن، او مالک یکی از گران‌ترین قایق‌های تفریحی جهان به ارزش حدودا ۴۰۰ میلیون پوند است که در ابعاد ۴۳۹ فوت در ۶۰ فوت است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمد بن سلمان عربستان گران قیمت بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها

قیمت جهانی طلا در روز جمعه (۲۶ آوریل) کاهش یافت و با توجه به تمرکز سرمایه‌گذاران به داده‌های کلیدی تورم ایالات‌متحده برای نشانه‌هایی در مسیر نرخ بهره فدرال رزرو، برای کاهش هفتگی تعیین شد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۱۵ سنت رسید. قیمت‌ها تقریباً ۱۰۰ دلار آمریکا نسبت به بالاترین رکورد تاریخ ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت در ۱۲ آوریل کاهش یافته است که ناشی از آشفتگی ژئوپلیتیکی است. هر اونس طلای آمریکا بدون تغییر به ۲۳۴۳ دلار و ۵۰ سنت رسید. قیمت شمش در هفته ۲.۵ درصد کاهش یافته است.

اقتصاد ایالات‌متحده در سه ماهه اول با کمترین سرعت خود در نزدیک به دو سال اخیر رشد کرد اما افزایش تورم انتظارات فدرال رزرو را برای کاهش نرخ بهره قبل از سپتامبر تقویت کرد. اظهارات اخیر مقامات فدرال رزرو حاکی از آن است که بانک مرکزی عجله‌ای برای کاهش نرخ بهره ندارد. نرخ‌های بالاتر جذابیت نگهداری طلای بدون بازده را کاهش می‌دهد.

داده‌ها نشان داد که واردات خالص طلای چین از طریق هنگ‌کنگ در ماه مارس ۴۰ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت. جی پی مورگان اظهار کرد که هدف اوج طلا ۲۶۰۰ دلار آمریکاست. شرکت نیومونت از برآوردهای وال‌استریت برای سود سه ماهه اول پیشی گرفت زیرا بزرگترین معدن طلای جهان از تولید قوی، قیمت‌های بالاتر و هزینه های عملیاتی پایین‌تر بهره‌مند شد.

طبق گزارش رویترز، بانک مرکزی ژاپن قرار است پیش‌بینی کند که تورم در سال‌های آینده نزدیک به هدف دو درصدی خود باقی خواهد ماند و آمادگی خود را برای افزایش نرخ‌ها از نزدیک به صفر نشان می‌دهد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، نقره با ۰.۱ درصد کاهش به ۲۷.۴۰ دلار در هر اونس رسید، پلاتین ۰.۶ درصد افزایش یافت و به ۹۱۹ دلار و ۹۰ سنت رسید، در حالی که پالادیوم با ۱.۱ درصد افزایش به ۹۸۴ دلار و ۷۳ سنت رسید.

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • سقوط طلا دامن‌گیر نقره شد/ معامله‌گران در لاک احتیاطی!
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • کاهش قیمت طلا در بازار جهانی فلزات گران بها