Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در رابطه با بالا بودن هزینه ترخیص موتورسیکلت‌ها بیان کرد افزایش قیمت وسایل نقلیه فرصت خوبی برای رفع توقیف این وسایل از طرف مالکان است. خبرگزاری میزان _ باشگاه خبرنگاران نوشت: سردار سرتیپ دوم محمد حسین حمیدی اظهار کرد: در داخل پارکینگ‌ها بیش از ۷۰ هزار موتور سیکلت وجود دارد که به دلایل مختلفی از جمله تردد در خط ویژه، تردد در پیاده راه‌ها و انجام حرکات مخاطره آمیز توقیف شده و به پارکینگ‌ها هدایت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: مدت‌ها است که این موتور سیکلت‌ها در پارکینگ‌ها هستند و مالکانشان به دلیل هزینه بالایی که ترخیص آن‌ها دارد مراجعه نمی‌کنند. او با بیان اینکه موتور سیکلت وسیله نقلیه سبکی است و تردد راحتی دارد گفت: افراد اگه مقررات رانندگی را رعایت نکنند، حوادث بسیار وخیمی را برایشان ایجاد می‌کند.   سردار حمیدی بیان کرد: پلیس مصمم هست با تخلفات موتورسیکلت که بالغ بر ۵۰ درصد از حوادث را در سطح شهر تهران تشکیل میدهد برخورد داشته باشد و اجازه ندهد که این حوادث گسترش پیدا کند.   رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: از هموطنان می‌خواهیم تابع ضوابط و مقررات رانندگی کنند و با رعایت مقررات ضامن ایمنی خود و خانواده‌شان باشند.   او افزود: توصیه می‌کنیم رانندگان موتور سیکلت اجازه ندهند وسایل نقلیه‌شان به توقیف برسد و تخلفاتی که منجر به توقیف می‌شود را انجام ندهند و با ایمنی تردد داشته باشند تا انضباط ترافیکی خوبی در سطح شهر حاکم شود.   سردار حمیدی بیان کرد: این جابجایی قیمت‌ها یک فرصتی را ایجاد کرده تا مالکان برای ترخیص وسیله نقلیه خود مراجعه کنند.   رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد:همچنین این موضوع میتواند یک فرصتی برای کسانی که برای وسیله نقلیه خود ارزشی قایل نبوده‌اند، باشد تا به سراغ وسیله خود بروند.   باتوجه به این موضوعات، بهتر است مالکان این نوع موتور سیکلت‌ها به سراغ وسایل نقلیه‌شان بروند تا از پارکینگ‌ها ترخیص شوند، چراکه با افزایش قیمتی که موتور سیکلت‌ها داشته اند، ترخیص‌شان به صرفه است.   بیشتر بخوانید: پلیس برای ساماندهی موتورسیکلت ها نسخه جدید پیچید   انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.   برچسب ها: موتورسیکلت پارکینگ راهنمایی و رانندگی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: موتورسیکلت پارکینگ راهنمایی و رانندگی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران موتور سیکلت وسایل نقلیه پارکینگ ها سیکلت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۶۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان تاکستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و مراقبت‌های شبانه روزی، سرانجام موفق شدند سرنخی از ردپای یک سارق سابقه دار را در وقوع این سرقت‌ها به دست آورند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه مأموران پلیس پس از تحقیقات فنی و تخصصی سارق و دو همدست وی را شناسایی و دستگیر کردند، اظهار داشت: این سارقان در بازجویی‌های انجام گرفته، به ۲۲ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

ابراهیمی با اشاره به شناسایی و دستگیری یک خریدار اموال مسروقه و کشف ۲۲ دستگاه انواع موتور سیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه او در ادامه این عملیات پلیسی تصریح کرد: تمامی موتور سیکلت های سرقتی کشف شده و پس از شناسایی مالباختگان به آنان تحویل داده شد و متهمان دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان به شهروندان توصیه کرد، ضمن تجهیز موتور سیکلت خود به وسایل ایمنی و ضد سرقت مناسب، از پارک موتور سیکلت و دیگر وسایل نقلیه در مکان‌های خلوت و فاقد روشنایی کافی خودداری کنند.

کد خبر 6099590

دیگر خبرها

  • گرانی بنزین عامل خرید خودرو‌های برقی می‌شود؟
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • استفاده از کابل دیتا در چراغ‌های راهنمایی رانندگی
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • واژگونی مرگبار یک ال ۹۰ در رشت
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • اولین اداره و قوانین راهنمایی و رانندگی؛ سرعت بالای ۱۵ کیلومتر در ساعت ممنوع! (+عکس)
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌