Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@15:19:33 GMT

افتتاح ۳ پروژه آبرسانی روستایی در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۷۳۷۲

افتتاح ۳ پروژه آبرسانی روستایی در استان بوشهر

3 پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان‌‌های دشتی و دشتستان شامل آب‌شیرین‌کن لاور ساحلی، آبرسانی و تامین آب روستای فاریاب و دهرود سفلی در آیین ارتباط زنده با وزارت نیرو و با حضور وزیر نیرو و استاندار بوشهر افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ اعتبار اجرای این پروژه‌ها ۱۱۴ میلیارد و‌۲۰۰ میلیون ریال است و با افتتاح  این پروژه‌ها ۶ هزار و ۵۰۰ نفر  از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها بهره‌برداری از سایت آب‌شیرین کن ۶۰۰ مترمکعبی نوار ساحلی دشتی می‌باشد که با بهره برداری از این پروژه به ۴ روستای زیارت ساحلی,گلستان,کبگان و لاور ساحلی آبرسانی می‌شود.

بهره برداری از شبکه آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای دهرود سفلی وفاریاب از دیگر پروژه های افتتاحی امروز بود که این روستاها در شهرستان دشتستان قرار دارند و با افتتاح ۲ پروژه آبرسانی یاد شده مشکل دیرینه ساکنان این روستاها برطرف می‌شود.

در پویش آبرسانی هرهفتهالفب_ایران امروز به صورت همزمان طرح‌های آبرسانی در سراسرکشور  در ۴۰۰ روستا با جمعیت ۲۸۱ هزار نفر و سرمایه‌گذاری ۳۷۹ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

۳ پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان‌‌های دشتی و دشتستان شامل آب‌شیرین‌کن لاور ساحلی، آبرسانی و تامین آب روستای فاریاب و دهرود سفلی در آیین ارتباط زنده با وزارت نیرو و با حضور وزیر نیرو و استاندار بوشهر افتتاح شد.

اعتبار اجرای این پروژه‌ها ۱۱۴ میلیارد و‌۲۰۰ میلیون ریال است و با افتتاح  این پروژه‌ها ۶ هزار و ۵۰۰ نفر  از آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین این طرح‌ها بهره‌برداری از سایت آب‌شیرین کن ۶۰۰ مترمکعبی نوار ساحلی دشتی می‌باشد که با بهره برداری از این پروژه به ۴ روستای زیارت ساحلی, گلستان, کبگان و لاور ساحلی آبرسانی می‌شود.

بهره برداری از شبکه آبرسانی و تامین آب شرب روستاهای دهرود سفلی و فاریاب از دیگر پروژه های افتتاحی امروز بود که این روستاها در شهرستان دشتستان قرار دارند و با افتتاح ۲ پروژه آبرسانی یاد شده مشکل دیرینه ساکنان این روستاها برطرف می‌شود.

در پویش آبرسانی هر هفته الفب_ایران امروز به صورت همزمان طرح‌های آبرسانی در سراسرکشور  در ۴۰۰ روستا با جمعیت ۲۸۱ هزار نفر و سرمایه‌گذاری ۳۷۹ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آبرسانی و تامین آب بهره برداری پروژه آبرسانی پروژه ها آب شیرین کن دهرود سفلی لاور ساحلی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود

مسعود خیرجو امروز در بازدید از تاسیسات و تصفیه خانه گرمی مغان و زیرساخت‌های آبرسانی به بخش موران این شهرستان گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی به بخش موران برای پوشش ۶۴ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه در حال اجراست و سال گذشته فاز نخست آن با انتقال آب به ۱۸ روستا به سرانجام رسید و در فاز دوم، آبرسانی به ۱۷ روستا مد نظر است که ۶ روستا در خرداد ماه از نعمت آب شرب و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم فاز سوم مجتمع آبرسانی به روستاهای بخش موران شهرستان گرمی مغان را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم تا بقیه روستاها نیز از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شوند و طرح ارتقا توان و آبدهی تصفیه خانه گرمی برای تامین هر چه بیشتر آب روستاهای تابعه نیز در حال اجراست و به بازسازی و ارتقا ظرفیت تصفیه خانه اقدام می‌شود.

او گفت: این طرح در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود بعد از تکمیل و بهره برداری، آب شرب و بهداشتی حدود ۵۰ هزار نفر را تامین کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال