Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور از توزیع ۳۱ بسته مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان مدرسه علامه طباطبایی روستای ماهور باشت(حکیم قشقایی) شهرستان گچساران خبر داد و گفت: این بسته‌های تحصیلی امروز ۳۰ شهریور میان دانش آموزان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح در سال‌های قبل نیز توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در سطح این روستا اجرا شده است، افزود: در این طرح بسته‌های آموزشی و لوازم‌التحریر در قالب بسته مهر تحصیلی و متناسب با نیاز دانش‌آموزان دوره ابتدایی و راهنمایی از محل موقوفه مرحوم کرمی شهرستان گچساران تهیه و توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بسته‌های یاد شده به ارزش ۴۶ میلیون و پانصد هزار ریال و از محل درآمد موقوفه مرحوم کرمی در شهرستان گچساران تهیه شده است.

حجت‌الاسلام جنتی‌پور هدف از اجرای این طرح را حمایت از دانش‌آموزان نیازمند دانست و بیان کرد: اجرای این طرح رویه‌ای واحد در اجرای نیات مرتبط با کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت است.

وی اظهار کرد: در مسیر رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای صحیح و امینانه نیت واقفان خیراندیش، سازمان اوقاف و امور خیریه در گام نخست اقدام به جمع‌آوری دقیق اطلاعات موقوفات مربوط به کمک دانش‌آموزان نیازمند کرد و پس از احصای کامل اطلاعات و استخراج ارقام ریالی اقدام به تهیه و ابلاغ طرحی به ‌نام مهر تحصیلی کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اجرای همایش مهر تحصیلی را از اقدامات خوب مجموعه اوقاف و امور خیریه دانست و گفت: در طرح مهر تحصیلی، دانش‌آموزان مناطق محروم و روستایی و ایتام در اولویت دریافت اقلام آموزشی هستند که امیدواریم بتوانیم با استفاده از ظرفیت موقوفات گوشه‌ای از مشکلات مردم را حل کنیم و باری از دوش خانواده‌های نیازمند برداریم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان روستا علامه طباطبایی کهگیلویه و بویراحمد اوقاف و امور خیریه دانش آموزان مهر تحصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران

پژمان خلفیان اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۶ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم هنرجوی هنرستان‌ها و مراکز کار و دانش هستند که توسعه و افزایش رشته‌ها و افزایش میزان استقبال دانش‌آموزان از این رشته در دستورکار قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود در سال تحصیلی آینده ۴۰ درصد دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم جذب این مدارس شوند.

وی افزود: در سال تحصیلی جاری ۱۵ سایت کامپیوتری در استان با ۱۵۰ سیستم کامپیوتر تجهیز شد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

خلفیان با اشاره به اجرای طرح هدایت تحصیلی دانش‌آموزان در مقطع متوسطه اول، اضافه کرد: فرهنگسازی بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها برای استقبال از رشته‌های فنی دراولویت قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • آغاز ثبت‌نام آزمون جهش تحصیلی دانش‌آموزان/ شرایط و نحوه بررسی صلاحیت‌های هوشی
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش آموزان کردستانی از فردا
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل / اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش‌آموزان
  • حمایت از ۱۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل/اعطای بورسیه براساس پویایی و تلاش دانش آموزان
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان