Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرسپولیس گفت: اگر تیمی ذهنیت قوی داشته باشد قطعا می‌تواند از گروه صعود کند و امیدوارم یکی از آن تیم‌ها، پرسپولیس باشد.

به گزارش ایسنا، کمال کامیابی‌نیا ظهر یک‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس مقابل الدحیل اظهار کرد: مرحله گروهی خیلی سختی داریم و هر چهار تیم مدعی صعود به مرحله بعدی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر تیمی ذهنیت قوی داشته باشد قطعا می‌تواند از گروه صعود کند و به هر حال امیدوارم یکی از آن تیم‌ها پرسپولیس باشد.

او ادامه داد: شرایط خیلی خوبی داریم اما هر سه روز داریم بازی می‌کنیم که کمی ریکاوری را برای بازیکنان سخت کرده است. مربیان‌مان خیلی خوب برنامه‌ریزی کردند که ریکاوری کنیم و امیدوارم الدحیل را شکست دهیم. تمام بازیکنان ما بازی به بازی تمرکز می‌کنند تا بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و به امید خدا از گروه بالا برویم.

این هافبک پرسپولیس درباره تیم الدحیل قطر گفت: حریف‌مان تیم بزرگی است و در این چند سال بازیکنان بزرگی داشته است. قبل از کرونا مانژوکیچ را داشتند که او را از دست دادند و بازیکنانی را جایگزین کردند. با تیم خیلی خوبی بازی داریم و باید خیلی تمرکز کنیم چرا که آن‌ها مدعی صعود هستند و ما هم می‌خواهیم صعود کنیم. تیم حریف بزرگ است و تلاش می‌کنیم از آن‌ها امتیاز بگیریم.

وی در پایان درباره حضور رامین رضاییان در الدحیل گفت: رامین بازیکن خیلی خوبی است که پیشرفت چشم‌گیری هم داشته است. پارسال در الشحانیه بازی کرد و با تلاشی که داشته توانسته همه نظرات را در قطر به خود جلب کند تا الدحیل هم او را به خدمت بگیرد. برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم روبه‌روی ما آن شرایط خوبش را نداشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمال کامیابی نیا تيم فوتبال پرسپوليس ليگ قهرمانان آسيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی

به گزارش همشهری‌آنلاین،‌ درحالی‌که خیلی از نگاه‌ها در جام‌حذفی به بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس یا مسابقات تراکتور و سپاهان مقابل رقباست، روز پنجشنبه هم یک نبرد جذاب دیگر خواهیم داشت و ۲تیم اوج گرفته مس رفسنجان و پیکان به مصاف هم خواهند رفت. در مورد مس و محرم نویدکیا که زیاد صحبت شده؛ تیمی که در مرحله قبلی استقلال را حذف کرده و بهترین صعود را به یک‌هشتم نهایی داشت.

پیکان هم با رضا عنایتی تبدیل به یک تیم جسور و جذاب شده؛ تیمی که سپاهان را ۳بر ۲برد، ملوان و استقلال خوزستان را شکست داد و ناظران را راضی کرده است. ۲تیم ۲هفته پیش در لیگ هم تقابل خوبی داشتند که بازی آنها ۲- ۲مساوی شد، بنابراین انتظار می‌رود بازی حذفی‌شان هم تماشایی باشد.

کد خبر 846882 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه مس رفسنجان جام حذفی فوتبال باشگاه پیکان

دیگر خبرها

  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم