Web Analytics Made Easy - Statcounter

احداث ١٠ زمین روباز تنیس در مشهد مقدس و نقاط مختلف ایران که آغاز شده، تحقق یکی از ظرفیت های قانونی برای توسعه زیرساخت های ورزشی ایران از جمله تنیس است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، داود عزیزی رییس فدراسیون تنیس در همان روزهای آغازین حضور در این فدراسیون در نامه ای به مدیران کل استانی به برخی از ظرفیت های قانونی در قالب موافقت های تملک دارای هایی ادارت کل ورزشی جوانان و سازمان برنامه و بودجه اشاره کرده بود و خواستار حمایت و کمک به هیات های تنیس استانی برای برخوردار شدن آنها از زمین های تنیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از استان ها با همکاری هیات های تنیس  استانی و ادارات کل متبوع توانستند که برای در اختیار گرفتن زمین تنیس اقدامات موثری را انجام دهند که در این بین هیات تنیس استان خراسان رضوی در اقدامی جدید، مراحل احداث ١٠ زمین تنیس را آغاز کرده است.

محمدرضا تدین رییس هیات تنیس استان خراسان رضوی در خصوص آغاز عملیات احداث ۱۰ زمین روباز تنیس در مجموعه ورزشی ثامن الائمه مشهد اظهار داشت: با حمایت عزیزی رییس فدراسیون قرار است با همکاری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی زمین روباز تنیس در زمینی به مساحت ۱۵هزار متر مربع ساخته شود.

رئیس هیئت تنیس خراسان رضوی با بیان اینکه اگر شرایط جوی مناسب باشد، این پروژه بزرگ تا ۲۲بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد، عنوان کرد: ما در کنار این ۱۰ زمین قرار است سنتر کورت با ظرفیت ۲۵۰۰ تماشاچی در زمینی به مساحت ۵هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۰میلیارد تومان ساخته و به بهره‌برداری رسد که تاکنون یک میلیارد از این اعتبار صرف خرید آهن آلات شده است.

وی خاطرنشان کرد: سنتر کورت که قرار است ساخته شود می تواند میزبان مسابقات بین‌المللی و کشوری باشد و در واقع نخستین و بهترین زمین تنیس در شرق کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: زمین روباز تنیس خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است

زهرا آهنگرزاده گفت: در این مدت دمای هوای مشهد به بالای ۳۰ درجه سلسیوس و در مناطق کویری خراسان رضوی تا ۳۳ درجه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: دمای فعلی مشهد ۲۸ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل های هواشناسی امروز بین ۱۸ تا ۳۱ درجه در نوسان خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی دامه داد: از عصر چهارشنبه هفته جاری با نفود سامانه بارشی جدید از گرمای هوا در استان کاسته می‌شود که اطلاعات تکمیلی در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ابرناکی، افزایش رطوبت هوا و سرعت گرفتن لحظه‌ای وزش باد از دیگر پدیده های جوی است که تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان غالب خواهد بود.

آهنگرزاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته، ریوش با کمینه دمای هشت درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای ۳۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های استان خراسان رضوی بوده اند.

به گفته وی، در این مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۸ درجه سلسیوس را به ثبت رسانده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • خسارت طوفان به تاسیسات برق شهرستان‌های خراسان رضوی
  • تجلیل و پاسداشت مقام معلم در مشهد
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه‌شنبه‌های امید مشهد
  • احداث ترمینال بار هوایی در دستور کار در فرودگاه گناباد قرار گرفت
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بازدید مدیرکل صمت خراسان رضوی از مجتمع کشت و صنعت جوین