Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سیدحسین ناظر پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همزمان با چهل سالگی دفاع مقدس، صدا و سیمای مرکز بوشهر هم چهل ساله شد اظهار داشت: از آغاز جنگ تحمیلی و بنا به درخواست‌های مکرر مردم بوشهر برای پخش آژیر قرمز و اطلاعیه‌های مربوط به جنگ تحمیلی، اطلاع‌رسانی به بوشهری‌ها از صدا و سیمای استان فارس جدا و با پخش آژیر قرمز فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر رسماً آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به تقارن چهل سالگی دفاع مقدس با چهل سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: در این مدت ۱۸ میلیون دقیقه برنامه تولید و پخش شده به طوری که از این میزان ۱۱ میلیون دقیقه در رادیو و رادیونما، ۷ میلیون دقیقه در تلویزیون، و یک میلیون دقیقه در خبر و فضای مجازی تولید و پخش شده است.

 مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با تأکید بر مخاطب محوری و افزایش میزان رضایتمندی و اعتماد به برنامه‌ها گفت: بر اساس نظرسنجی‌ها در این سال‌ها میانگین میزان مخاطب و اعتماد به برنامه‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر از میانگین آمار کشوری بالاتر بوده است.

 وی افزود: در این سالها در حوزه برنامه‌های تلویزیونی میانگین میزان مخاطب ۶۶ درصد و میانگین میزان رضایتمندی بیش از ۶۷  درصد، در حوزه برنامه‌های رادیویی میانگین میزان مخاطب حدود ۳۳ درصد با میانگین رضایتمندی حدود ۷۶ درصد و در حوزه اخبار میانگین اعتماد به صدا و سیما بیش از ۷۷ درصد بوده است.

ناظر توجه اکید به برنامه‌های پرمخاطب را ضروری دانست و گفت: در این سالها برنامه زنده تلویزیونی "شونشینی" با میانگین ۹۰ درصد مخاطب و ۸۲ درصد رضایتمندی، برنامه زنده رادیویی "سی مو سی تو" با میانگین ۶۵ درصد مخاطب و میانگین ۹۰ درصد رضایتمندی به عنوان پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نشان‌دار (برند) صدا و سیمای مرکز بوشهر بوده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: در طول فرآیند صدا و سیمای مرکز بوشهر از آژیر قرمز تا چهل سالگی دفاع مقدس هزار و 300 دقیقه موسیقی در قالب ۲۶ اثر موسیقایی با مجوز حداکثری پخش از شبکه‌های سراسری و بیش از ۱۰۰ مجموعه تحقیقاتی و پژوهشی با ۱۳ هزار صفحه و هزار طرح افکارسنجی در موضوع‌های مختلف تولید شده است.

وی از تلاش‌های کارکنان فنی به ویژه فرستنده‌ها در اقصی نقاط استان به عنوان «مجاهدان خاموش» یاد کرد و گفت: روند رو به رشد زیرساخت‌های فنی از یک فرستنده رادیویی یک کیلووات در روزهای اول جنگ تحمیلی برای پخش آژیر قرمز شروع و به روند افزایشی خود ادامه داد تا اینکه در سال‌های اخیر منتهی به چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران به اوج خود رسید که پوشش ۹۶ درصدی جمعیتی فرستنده‌های دیجیتال، ایجاد امکان ارتباط زنده تلویزیونی سیار از طریق زمینی، ماهواره‌ای، اینترنتی و فیبر نوری از ۱۵ نقطه استان و افزایش واحد سیار و افتتاح اولین مرکز داده‌های (دیتاسنتر) رسانه ملی در استان‌ها از جمله آنهاست.

 وی با اشاره به حضور رسانه در همه مقاطع تاریخی انقلاب اسلامی از جمله انعکاس رسانه‌ای بیش از ۱۵۰ راهپیمایی، ۴۰ انتخابات، دو هزار نماز جمعه و صدها رویداد تلخ و شیرین سیاسی، اقتصادی و فرهنگی گفت: در چهلمین سال نکوداشت پیروزی انقلاب اسلامی با تولید بیش از ۱۲۰ هزار  دقیقه برنامه و کسب تندیس و جایزه ویژه جشنواره صدا و سیما، بعنوان بهترین برنامه ساز تلویزیونی استان‌ها برای مستند تلویزیونی دریای خدمت برگ زرین دیگری بر افتخارات بوشهری‌ها افزوده شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره ۱۷۱ شهید رسانه ملی و ادای احترام به ۱۲۲ آزاده و هزار و 100 جانباز رسانه ملی گفت: بیش از ۶۰ درصد ویژه برنامه‌های دفاع مقدس رسانه ملی در مراکز ۳۳ گانه استانی تولید و پخش می‌شود و صدا و سیمای مرکز بوشهر به عنوان «یک پل از ۳۳ پل رسانه ملی» در سال بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از ۶۰ هزار دقیقه برنامه در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس بوشهر تولید فضای مجازی صدا و سیمای مرکز بوشهر میانگین میزان دقیقه برنامه میلیون دقیقه تولید و پخش آژیر قرمز رسانه ملی برنامه ها چهل سالگی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد

پهلوانیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در بازدید از روند ضبط این مناظره‌های تلویزیونی اظهار کرد: به منظور عدالت رسانه‌ای برای نامزد‌هایی که به دور دوم انتخابات مجلس رسیده اند، فرصت یکسان و رایگان برای معرفی در رادیو و تلویزیون این مرکز فراهم شده است.

او افزود: بر این اساس برای هر کدام از نامزد‌ها یک برنامه به مدت ۲۰ دقیقه و برای هر حوزه ۳ مناظره با مدت زمان ۹۰ تا ۱۲۰ دقیقه ضبط و در زمان تبلیغات از صدا و سیمای مرکز فارس پخش می‌شود.

قزل سفلی رئیس ستاد انتخابات فارس هم در بازدید از روند ضبط مناظره‌های نامزد‌های مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از ۱۸ کرسی سهم استان فارس در مجلس شورای اسلامی، ۲ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم انتخابات رسیده است.

او با بیان اینکه نامزد‌ها بر اساس قانون می‌توانند از امکانات و ظرفیت‌های دولتی برای تبلیغات انتخاباتی برخوردار شوند، ادامه داد: در استان فارس در ۲ بخش تبلیغات محیطی بیش از ۷۰ سالن اجتماعات برای سخنرانی، بیش از هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و بیش از ۳۵ هزار متر مربع مکان برای نصب پوستر و بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • ۲۷ رقم برنج در کشور معرفی شده است
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید