Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی ۱۵ برگزیده کنکور سراسری سال ۹۹ دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی صبح امروز (۳۰ شهریور) توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی که به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا با تاخیر چند ماهه در روز های آخر مرداد ماه برگزار شد اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعداز یک ماه با اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش، اسامی دو دانش آموز ارومیه ای بین ده نفر اول به چشم می خورد که در گروه آزمایشی علوم انسانی محمد مهدی تمر رتبه اول و در گروه آزمایشی علوم تجربی علی مولائی رتبه پنجم را به دست آوردند.

محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این خصوص گفت: در گروه آزمایشی علوم انسانی «مهدی محمدی تمر» از ارومیه رتبه نخست رشته علوم انسانی کسب کرد.

وی با بیان اینکه تربیت استعداد‌های درخشان همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری می‌باشد؛ افزود: این دانش آموز فارغ التحصیل مدرسه استعداد‌های درخشان شهید بهشتی ۲ ناحیه دو ارومیه می‌باشد.

محمدی افزود: در گروه آزمایشی علوم تجربی «علی مولائی» از ارومیه رتبه پنجم کشوری را کسب کرد؛ وی نیز فارغ التحصیل مدرسه استعداد‌های درخشان شهید بهشتی ۱ ناحیه یک ارومیه می‌باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: سال گذشته نیز ۱۴۶ نفر از دانش آموزان استعداد‌های درخشان استان رتبه زیر هزار و ۱۷ نفر رتبه زیر ۱۰۰ کشور و منطقه‌ای را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ابراهیم محمدی نفرات برتر کنکور کنکور ۹۹ گروه آزمایشی علوم استعداد های درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت هفت هزار و ۶۰۹ داوطلب قمی در کنکور علوم تجربی

عباس حبیب زاده،نماینده سازمان سنجش در قم گفت: در کنکور امسال ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از این استان در آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.

وی ادامه داد: داوطلبین در روز‌های پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

حبیب زاده افزود: از استان قم در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب ۷۴۹ نفر خانم و یک‌هزار ۴۱۸ نفر آقا، در گروه آزمایشی تجربی از مجموع هفت‌هزار و ۶۰۹ داوطلب پنج هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر آقا، در گروه آزمایشی انسانی از مجموع پنج هزار و ۷۳۳ داوطلب سه هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا، در گروه آزمایشی هنر از مجموع ۸۳۲ داوطلب ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ۱۷۳ داوطلب ۸۲۷ نفر خانم و ۳۴۶ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

وی گفت: گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی صبح پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه، گروه آزمایشی هنر و زبان عصر پنجشنبه ششم اردیبهشت‌ماه برگزار شد.

حبیب‌زاده گفت: علاوه بر دانشگاه قم، دانشگاه‌های مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و فنی و حرفه‌ای نیز در گروه‌های آزمایشی مختلف در استان قم به عنوان حوزه امتحانی در آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳، تعیین شده‌اند.

وی نوبت اول برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر پنجم تا ۱۵ آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند اعلام کرد و افزود:نوبت دوم در تیرماه برگزار و نتایج اولیه کنکور نیز مردادماه اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • رقابت هفت هزار و ۶۰۹ داوطلب قمی در کنکور علوم تجربی
  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت بیش از ۱۶ هزار داوطلب کنکور در استان بوشهر
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری