Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@22:34:00 GMT

بازداشت مرد سگ آزار در جنوب تهران + فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۱۹۰

بازداشت مرد سگ آزار در جنوب تهران + فیلم

به گزارش رکنا، سرهنگ موسوی رئیس پلیس فتا غرب استان تهران  اظهار داشت : برابر رصدهای صورت گرفته در راستای پیشگیری و مقابله با نشانگاه‌ها و عاملان ترویج خشونت در شبکه‌های اجتماعی، فیلمی دلخراش منتشر شده است که در آن مردی در یک حرکت غیر انسانی به همراه آزار و اذیت اقدام به کشتن یک قلاده سگ کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: این فیلم در همان ساعت اولیه انتشار، توسط کارشناسان پلیس فتا غرب استان تهران رصد شده و بلافاصله به صورت پرونده‌ای ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سگ‌آزاری وحشتناک توسط مرد سنگدل در رباط‌کریم

سرهنگ موسوی در تشریح جزئیات دستگیری این فرد حیوان آزار گفت: کارشناسان پلیس فتا با بررسی فنی موفق به شناسایی متهم مورد نظر شدند و پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی ، ضمن دستگیری متهم، وی را به پلیس فتا غرب استان تهران منتقل کردند.

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران با اشاره به اینکه متهم به این اقدام غیر انسانی و خشن اعتراف کرد از تحویل وی به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی پرونده اش خبر داد.

این مقام مسئول تصریح کرد: حیوان آزاری به هر شیوه و با هر انگیزه ممنوع است و مرتکب یا مرتکبان، به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهند شد؛ مضاف بر این که از منظر اعتقادی و انسانی نیز این گونه رفتارها مذموم بوده و پلیس به شدت با هر گونه رفتار خشن که ترویج خشونت را در پی داشته باشد مقابله کرده و برخورد قانونی می‌ کند.

وی از شهروندان خواست: با کسب آگاهی از آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی از ارتکاب این جرایم خودداری کنند و در صورت مشاهده انتشار هرگونه کلیپ مجرمانه یا خشن به ‌سرعت از طریق بخش ارتباطات مردمی سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir موضوع را اطلاع دهند تا در اسرع وقت با افراد خاطی برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس فتا کشتن فیلم فضای مجازی اخبار حوادث حیوان پلیس فیلم آزار دستگیر شد ویدیو اخبار تهران عکس فیلم ایران زن جوان زن جوان تهران قتل کرونا اخبار تهران پلیس فتا غرب استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو

پایگاه آکسیوس گزارش داده گروهی از اعضای مجلس سنای آمریکا با مقام‌های ارشد دیوان بین‌المللی کیفری دیدار کرده‌اند.   طبق این گزارش سناتورها نگرانی خود را از احتمال صدور قرار بازداشت برای مقام‌های اسرائیل ابراز کرده‌اند. گزارش‌ها طی روزهای گذشته از احتمال صدور قرار بازداشت برای مقام‌های ارشد اسرائیل از جمله بنیامین نتانیاهو حکایت داشته است.   پایگاه آکسیوس روز چهارشنبه هم گزارش داده بود اسرائیل به دولت جو بایدن هشدار داده چنانچه دیوان بین‌المللی کیفری اقدام به صدور قرار دستگیری برای سران این رژیم کند اقدامات تلافی‌جویانه‌ای علیه تشکیلات خودگردان اتخاذ خواهد کرد که می‌تواند به سقوط آن منجر شود.   این گزارش‌ها در شرایطی منتشر می‌شوند که برخی گزارش‌های رسانه‌ای طی دو هفته گذشته از آماده شدن دیوان کیفری بین‌المللی برای صدور قرار بازداشت علیه سران اسرائیل از جمله «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر «یوآو گالانت»، وزیر جنگ و «هرزی هالوی»، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم حکایت دارند.   دیوان بین‌المللی کیفری که مستقر در شهر «لاهه» هلند است وظیفه رسیدگی به جرایم نسل‌کشی، جنایت علیه بشریت و جنایت‌های جنگی را به عهده دارد. این دداگاه از سال ۲۰۲۱ در حال تحقیق درباره احتمال وقوع جنایت‌های جنگی توسط ارتش اسرائیل و گروه‌های فلسطینی است. گفته می‌شود «عملیات ۷ اکتبر» (عملیات طوفان‌الاقصی) و جنگ غزه نیز اکنون به دامنه موضوعات مورد تحقیق توسط دیوان بین‌المللی دادگستری اضافه شده است.   چند روز قبل‌ وب‌سایت اسرائیلی والانیوز در گزارشی از «تماس‌های بی‌وقفه» نتانیاهو با بایدن برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت علیه سران رژیم اسرائیل خبر داده بود. با آنکه آمریکا جزو کشورهای امضاکننده اساسنامه رم برای تشکیل دیوان کیفری بین‌المللی نیست اما این دادگاه بابت اثرپذیری از نظرات مقام‌ها در واشنگتن مورد انتقاد قرار گرفته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تلاش سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت نتانیاهو
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • بازداشت فرد متخلف در تبلیغ یک آرایشگاه زنانه
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • بازداشت مروج کودک همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه دراینستاگرام
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • مقام سازمان ملل: حمله به رفح «یک تراژدی غیرقابل وصف» است