Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حسن روحانی روز یکشنبه در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با تاکید بر ضرورت تامین و پرداخت به موقع یارانه ها و حمایت معیشتی خانوارهای مشمول، دستور داد که در تامین منابع مالی لازم سازمان های پرداخت کننده تسریع صورت گیرد.

در این جلسه رئیس سازمان برنامه و بودجه گزارشی از وضعیت منابع و مصارف موضوع تبصره 14 قانون بودجه سال 99 کشور ارائه کرد که بر اساس آن در 5 ماه گذشته و با وجود محدودیت های در تحقق برخی از منابع، تخصیص لازم برای پرداخت یارانه های خانوار، موارد اولویت دار نظیر پرداخت های مربوط به سلامت و نیز منابع لازم برای خرید تضمینی گندم و ردیف های مربوط به کاهش فقر مطلق و دیگر مصارف ضروری مورد نیاز تولید، انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پیشنهادهای سازمان برنامه و بودجه در خصوص تدابیر لازم برای کسب درآمد و منابع جدید نیز در این جلسه بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

رئیس کل بانک مرکزی نیز در این جلسه گزارشی از تامین ارز مورد نیاز واردات کالاهای اساسی ارائه کرد که رئیس جمهور تاکید کرد، تامین ارز مورد نیاز سال 99 و ذخیره سازی استراتژیک مصوب کماکان باید در اولویت اقدامات بانک مرکزی باشد و تسهیلات مورد نیاز برای تامین ارز لازم در این خصوص فراهم شود.

اخبار مرتبط انتقاد کرونایی صادق زیباکلام از روحانی: مسئولیت بالا رفتن آمار را بپذیرید! تاریخ سخنرانی روحانی در سازمان ملل مشخص شد روحانی یک قانون بورسی را ابلاغ کرد خبرگزاری فرانسه: آمریکا تنهاتر از همیشه/ تفنگ ترامپ خالی است دلیل برگزاری کنکور در شرایط کرونایی از زبان روحانی: کنکور را برگزار نمی کردیم جوانان افسردگی می‌گرفتند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا حسن روحانی تورم در ایران تحریم آمریکا علیه ایران سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس بیانیه اداره کل امنیت عمومی پادشاهی عربستان، مقررات جدید حج «افرادی را که مایل به ورود به مکه هستند ملزم می‌کند از مقامات مربوطه مجوز بگیرند».

این اداره افزود افزود: اجرای آیین نامه جدید از روز ۴ مه ۲۰۲۴ لازم الاجرا است.

در این بیانیه تاکید شده است که پرسنل امنیتی عربستان سعودی در ایست‌های بازرسی امنیتی منتهی به مکه از ورود افراد بدون مجوز‌های لازم جلوگیری خواهند کرد.

اقدامات جدید به عنوان بخشی از تلاش‌های پادشاهی برای کنترل جریان ورود زائران به اماکن مقدس برای کنترل تعداد آنها و حفظ امنیت آنها، به ویژه در فصل حج انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • تاکید بر تامین لاستیک خودرو از منابع معتبر دولتی
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • هفت کشور جهان تمام برق مورد نیاز را از منابع تجدیدپذیر تامین می‌کنند
  • تسهیلات لازم برای جبران خسارت مردم امامزاده ابراهیم(ع) شفت تامین می‌شود
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • لزوم توجه به رویکردهای اساسی برای تفکیک زباله از مبدا
  • «شفافیت» یکی از مهمترین موضوعات مورد نیاز در مجلس آینده است
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند