Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@13:03:57 GMT

حمایت مسئولان استان از برخورد با اراذل و اوباش

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۹۶۵۹

حمایت مسئولان استان از برخورد با اراذل و اوباش

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت‌اله جمالی پور، استاندار قزوین اظهار کرد: امنیت اجتماعی و برخورد با پدیده هایی که تهدید کننده امنیت در جامعه هستند مثل اراذل و اوباش وظیفه مهم عناصر امنیتی و انتظامی است و حتما باید مورد توجه قرار گیرد و به آن پرداخته شود و این مهمترین مطالبه مردم است.
 جمالی پور افزود: نیروی انتظامی از زمان تصویب طرح برخورد با اراذل و اوباش اقدامات بسیار خوبی را انجام داده و شاهد هستیم روز به روز سطح مقابله با افراد مخل امنیت اجتماعی در نیروی انتظامی افزایش پیدا می کند و حتما این مسئله موجب افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد نظام و مجموعه نیروی انتظامی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام مسئول با اشاره به اینکه امنیت یک تولید اجتماعی است و مردم و سازمان ها که سهمی دارند باید در تامین امنیت جامعه نقش داشته باشند اذعان کرد: همه دستگاه های متولی و مردم هم باید در کنار نیروی انتظامی ظرفیت های خود را قرار بدهند و کمک کنند تا نیروی انتظامی بتواند این ماموریت را به درستی انجام دهد.
جمالی پور با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی به عنوان مظهر تامین امنیت داخلی در مسئله دفاع از حقوق مردم و ایجاد امنیت پایدار اجتماعی مصمم  است، عنوان کرد: اعضای شورای تامین هم با قاطعیت از نیروی انتظامی حمایت می کند و نیروی انتظامی به عنوان میدان دار عرصه مقابله با اراذل و اوباش در صحنه جدی رفتار می کند و دستگاه قضائی به عنوان پشتیبان نیروی انتظامی در امر برخورد با این جرایم به خوبی مدیریت و به سختی با معترضین به امنیت مردم برخورد می کند.
استاندار قزوین با اشاره به اینکه پخش دستگیری سارقانی که زنان تنها را در مکان های خلوت غافلگیرانه مورد سرقت قرار می دادند بازتاب مثبتی در جامعه داشته و در امنیت روانی جامعه اثر گذار خواهد بود اذعان کرد: این اقدام پلیس قزوین اقتدار نیروی انتظامی را به نمایش گذاشت که توقع مردم هم همین است که باید پلیس مقتدر باشد، پلیس مقتدر می تواند امنیت اجتماعی مناسب را در جامعه رقم بزند و آسایش را برای مردم به ارمغان بیاورد که الحمدلله این اتفاق افتاد.

48

کد خبر 1434538

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه نماز سیاسی-عبادی جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ که در مصلای امام خمینی (ره) اهواز برگزار شد، گفت: عملیات تنبیهی وعده صادق توسط نیرو‌های مسلح، اثبات ظهور قدرت ایران در عرصه نظامی در جهان بود.


وی افزود: در این عملیات تنبیهی، هیمنه اسرائیل توسط موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی شکسته و این اتفاق بزرگ در تاریخ ماندگار خواهد شد.


حجت الاسلام موسوی فرد ادامه داد: این حرکت بزرگ که آوازه آن در جهان پیچید، علاوه بر خوشحالی و احساس امنیت مردم، لرزه بر اندام دشمنان ایران و اسلام انداخت.


خطیب نماز جمعه اهواز با بیان اینکه مهم‌ترین مولفه‌ای که می‌تواند دشمن را به عقب براند، رسانه قوی است، اضافه کرد: قدرت رسانه برای مقابله با توطئه‌های دشمن می‌تواند از موشک هم قوی‌تر باشد.


وی اضافه کرد: اگر می‌خواهید عملکرد اسلام در دنیا را مشاهده کنید، باید به زندگی حضرت امیرالمومنین علی (ع) نگاه کنید.


امام جمعه اهواز حجاب در جامعه را مسئله‌ای بسیار مهم دانست و گفت: نیرو‌های انتظامی درحال اجرای طرح نور در زمینه چوشش حجاب است که طرحی قابل تقدیر است و همه نهاد‌ها و مردم باید در کنار نیروی انتظامی خدمت رسانی کنند تا بتوانیم فتنه‌ها و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.


حجت الاسلام موسوی فرد بر استمرار تذکر لسانی درخصوص پوشش مناسب و حجاب تاکید کرد و افزود: روش‌های مناسب برای نهادینه کردن حجاب و پوشش مناسب زن ایرانی باید در جامعه اجرایی شود.


وی یکی دیگر از مطالبه‌های مهم مردم از نیروی انتظامی را تقویت گشت‌های امنیتی برای مقابله با سرقت عنوان کرد و ادامه داد: امنیت و آسایش حق مردم است و دستگاه‌های اجرایی مربوط باید در این زمینه وظایف خود را انجام دهند و در کنار نیروی انتظامی باشند.


نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه خطاب به مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان وظیفه دارند مشکلات مردم را بشنوند و برای رفع آنها تلاش کنند.


حجت الاسلام موسوی فرد افزود: مسئولان باید در زمینه تحقق شعار سال گزارش عملکرد واقعی خود را به مردم ارائه دهند.

دیگر خبرها

  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا