Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در آستانه هفته دفاع مقدس نمایشگاه ۴۰ سال اقتدار و دست آوردهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه هوانیروز استان کرمان افتتاح شد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین افتتاحیه نمایشگاه اقتدار نیروهای مسلح امروز به‌مناسبت هفته دفاع مقدس در پایگاه هوانیروز  ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر کرمان افتتاح و مورد بازدید علاقمندان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آیین سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ نظری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان، علی بابایی فرماندار کرمان، دادخدا سالاری دادستان کرمان و جمعی از اعضای شورای تامین استان کرمان برگزار شد.

خاطره فرمانده نیروی هوایی ارتش از شب شهادت سپهبد سلیمانیانتخاب ارتش به عنوان پرچمدار فداکاری، افتخارآمیز استآغاز به‌کار کاروان همدلی و کمک مومنانه قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در کرمان + تصاویر

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین افتتاحیه این نمایشگاه اظهار داشت: امروز به برکت وجود مقام معظم رهبری ارتش تمام نیازهای خود را در داخل کشور تولید می‌کند در حالیکه‌ در سال‌های اولیه جنگ مشکلات زیادی در تامین قطعات و تجهیزات نظامی داشتیم.

وی با بیان اینکه تمام تهدیدات دشمن در فراسوی مرزهای کشور توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران رصد می‌شود گفت: این توان را داریم تا در کسری از ثانیه در نقطه تهدید دشمن حضور پیدا کرده و آن تهدید را منهدم کنیم.

گزارش و عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنگ شهدای دفاع مقدس ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک استان کرمان جنگ شهدای دفاع مقدس ارتش نیروی زمینی ارتش زرهی تانک استان کرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • دشمن دست به خطایی بزند نمونه دیگری از موشک‌ها و پهپادها به سمتشان شلیک خواهد شد
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • عملیات وعده صادق اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در دنیا اثبات کرد
  • ببینید | آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است