Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان گفت: در بیست و یکمین هفته پویش الف- ب ایران ۱۰ روستای استان کرمان از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمد طاهری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیست و یکمین هفته پویش الف- ب ایران امروز نیز با حضور وزیر نیرو برگزار و در این مراسم تعدادی از پروژه‌های عمرانی آبی استان کرمان نیز مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر‌نشان کرد: در بیست و یکمین هفته پویش هر هفته الف- ب ایران و همزمان با سراسر کشور پروژه آبرسانی به 10 روستا در استان کرمان با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان با بیان اینکه با بهره‌برداری از این پروژه‌ها 4هزار و 324 نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار در روستاهای استان کرمان برخوردار شدند افزود: در قالب این پروژه 114 هزار و 500 میلیون ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

طاهری بیان کرد: این پروژه‌ها شامل مجتمع آبرسانی چاه ملک شهرستان ریگان با 193 خانوار و اعتبار 40 هزار میلیون ریال، مجتمع آبرسانی امیرآباد سوخک شهرستان سیرجان با 99 خانوارو اعتبار 27 هزار میلیون ریال است.

وزیر نیرو: 9 سد بزرگ امسال افتتاح و 9 سد دیگر آبگیری خواهد شدگزارش تسنیم از تلاش برای آبرسانی به روستای ده زیار استان کرمان به روایت تصویرادامه پیگیری‌های تسنیم| آغاز به کار دوباره عملیات آبرسانی به روستای«چم کبود» معمولان لرستان

وی افزود: همچنین پروژه آبرسانی به منطقه کوه باداموئیه کرمان- بی بی حیات با 110 خانوار و اعتبار 15 هزار میلیون ریال و مجتمع آبرسانی تیغ سیاه در شهرستان عنبرآباد با 346 خانوار با اعتبار 13 هزار میلیون ریال و مجتمع آبرسانی قوچ‌آباد سنگ‌آباد در شهرستان کهنوج با 272 خانوار و اعتبار 10 هزار میلیون ریال و مجتمع آبرسانی هوروئیه شهرستان منوجان با 157 خانوار و 9500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان تصریح کرد: با اجرای عملیات این پروژه‌های و تحقق اتمام طرح با همت مهندسین داخلی در سال جهش تولید شاهد  بهره‌برداری و استفاده از آب شرب بهداشتی روستاییان در استان کرمان هستیم.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار میلیون ریال مجتمع آبرسانی بهره برداری استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه این اقدام با هدف جلوگیری از هدر رفت آب شرب در روستای یزدکان انجام شد، اظهار داشت: با توجه به فرسودگی شبکه آبرسانی، وجود انشعابات قدیمی و همچنین هدر رفت آب، عملیات اصلاح شبکه توزیع آب شرب این روستا در دستور کار قرار گرفت و با تلاش همکاران حوزه بهره‌برداری و توسعه آب شرکت با موفقیت انجام شد.

وی با اعلام اینکه عملیات اصلاح شبکه توزیع آب روستای یزدکان در سایز ۵۰ از جنس پلی اتیلن وبطول ۱۰۰ متر انجام شد، افزود: مردم نسبت به اخذ انشعاب اقدام و برای رعایت حقوق دیگر مشترکین از مصارف غیر ضروری خودداری کنند.

روستای یزدکان با ۷۷۹ خانوار و ۲ هزار و ۹۹۳ نفر جمعیت در بخش مرکزی شهرستان خوی واقع شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم
  • شستشوی مخزن آب شرب روستای خاکمردان شهرستان خوی
  • همدان در میان 7 استان برتر آبرسانی روستایی
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری