Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی درمانی، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش با انتقاد از عدم حضور شهردار، گفت: متأسفانه شهردار در شهر حضور ندارد و از مردم خواهش می کنم با توجه به وضعیت موجود تردد و عبور و مرور را کاهش دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی درمانی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش در گفتگو با 8دی، در تشریح وضعیت سیل، اظهار کرد: باتوجه به شدت بارندگی از اولین ساعات امروز یکشنبه ۳۰ شهریور، وضعیت شهر تقریبا قفل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسیر اسالم به خلخال در چند نقطه دچار رانش شده و مسدود است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تالش با بیان اینکه پل عابر تالش شکسته شده است و در قسمت پل آب نما نیز مسیر کلا قطع است.

درمانی با انتقاد از عدم حضور شهردار تالش و سفر او به تهران، گفت: متأسفانه شهردار در شهر حضور ندارد و از مردم خواهش می کنم با توجه به وضعیت موجود تردد و عبور و مرور در شهر را کاهش دهند.

  انتهای پیام/   مرورگر شما از نمایش ویدیو پشتیبانی نمیکند. سیل5 دانلود

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانداری تالش معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین توکلی امام جمعه باخرز در خطبه‌های نمازجمعه با انتقاد از وضعیت تنها بیمارستان این شهرستان گفت: ۱۰ سال از افتتاح بیمارستان شهرستان محروم باخرز میگذرد و مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بار‌ها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است. او افزود:آنچه که این مردم ولایت مدار و شهید‌پرور تقاضا دارند راه‌اندازی و تجهیز کامل این بیمارستان است.

وی با اشاره به بلااستفاده بودن اتاق عمل در این بیمارستان به دلیل نبود جراح و متخصص افزود:چرا باید تجهیزات اتاق عمل در این شهرستان خاک بخورد و کسی به فکر نیست؟ چرا در این دولت مردمی که به صورت شبانه روزی در راستای حل مشکلات مردم تلاش میکند کسی برای تجهیز کامل بیمارستان و پزشک متخصص و بیهوشی و جراح اقدامی نمیکند؟

 امام جمعه باخرز به موضوع نداشتن صرفه اقتصادی برای حضور جراح و متخصص در بیمارستان اشاره کرد و گفت:چرا می‌گویند این موضوع صرفه اقتصادی ندارد؟ آیا زمانی که جوانان این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند آنها هم به منافع اقتصادی فکر میکردند؟

دیگر خبرها

  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • انتقاد محافل سیاسی رژیم صهیونیستی از طرح حمله به «رفح»
  • افتتاح ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • جلسه برنامه ریزی بزرگداشت روز شوراها در مهاباد