Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رتبه ۷ رشته علوم انسانی از اصفهان مهم‌ترین عامل برای موفقیت در کنکور را شناخت از آن دانست و گفت: چطور برنامه ریزی کردن، درس خواندن و به خوبی از زمان استفاده کردن بسیار مهم است و من با شناخت صحیح و حداقل امکانات موفق شدم. - اخبار استانها -

مهدی ضیایی آذرخورانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به موفقیتش در کنکور سراسری، اظهار داشت: من موفقیتم را مدیون تلاش و پشتکار خودم  و حمایت خانواده‌ام هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در روستا زندگی می‌کنم و هیچگونه امکانات آموزشی از جمله کلاس کنکور، کلاس تست زنی، کتاب‌های کمک آموزشی، مشاور تحصیلی و غیره نداشتم و فقط با تلاش و پشتکار خودم توانستم موفق شوم.

رتبه 7 رشته علوم انسانی با بیان اینکه روزی 16 ساعت برای کنکور درس می‌خوانده، گفت: تمام حواسم به  درس خواندن درست و مناسب بود و اینکه حفظ نکنم، بلکه خوب یاد بگیرم و به ذهنم بسپارم.

وی تصریح کرد: در طول مدتی که برای کنکور درس می‌خواندم از تفریح و چسایر سرگرمی‌ها چشم‌پوشی کردم و تمام فکر و ذهنم مشغول یادگیری و موفقیت بود.

ضیایی ادامه داد: با اینکه گوشی هوشمند داشتم ولی تا 3 روز پیش که واتساپ نصب کردم وارد فضای مجازی نشده بودم، به طور کلی زیاد اهل گوشی نیستم و اصلا با هیچکس چت نمی‌کنم.

وی با اشاره به موفقیت یکی دیگر از همکلاسی‌هایش گفت: فکر می‌کنم یکی از دوستانم رتبه 25 را به دست آورده ولی هنوز با او صحبت نکردم.

گلستان| رتبه 6 کنکور تجربی:هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم/نباید از کنکور غول بسازیمشمیرانات| رتبه اول کنکور زبان: کرونا نتوانست مانع تلاشم برای دست‌یابی به موفقیت شود/ رتبه 15 ریاضی را هم آورده امآذربایجان غربی| رتبه 5 کنکور تجربی: باید با برنامه‌ریزی و امید به خدا پیش رفت

رتبه 7 رشته علوم انسانی کنکور سراسری امسال خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار برای رسیدن به هدف و حمایت خانواده عامل موفقیت من در به دست آوردن این رتبه بود با اینکه قبلا هم گفتم هیچ امکاناتی برای درس خواندن نداشتم و به خاطر کرونا هم پایان سال تحصیلی را غیر حضوری گذراندم.

وی افزود: به نظر من مهم ترین عامل برای موفقیت در کنکور، شناخت از کنکور است، اینکه چطور برنامه ریزی کنیم، چطور درس بخوانیم و چطور از زمان و با حداقل امکانات موفق شویم.

ضیایی با بیان اینکه به محض دیدن سوالات کنکور هول شده بود، گفت: اولین سوالات دفترچه مربوط به ادبیات بود و من یکدفعه دچار اضطراب شدم ولی به مرور به ترس و اضطراب خودم غلبه کردم و بقیه سوالات را با آرامش پاسخ دادم.

وی ادامه داد: در مورد انتخاب رشته و اینکه در دانشگاه چه رشته‌ای را ادامه بدهم تصمیم نگرفتم و امیدوارم هر رشته ای که انتخاب می‌کنم در آن موفق شوم.

ضیایی تصریح کرد: قبل از کنکور مطمئن بودم که حتما رتبه تک رقمی به دست می‌آورم و حتی یک شب خواب دیدم که نفر اول شدم ولی خوابم تعبیر نشد و رتبه هفتم شدم، با اینحال خیلی خوشحالم که تلاش و کوشش من نتیجه داد و توانستم موفق بشوم.

رتبه 7 کنکور علوم انسانی با ابراز خوشحالی خود و خانواده‌اش پس از شنیدن خبر رتبه تک رقمی‌اش، گفت: به طور یقین همه از موفقیت دیگران خوشحال می‌شویم و ما هم بسیار شاد شدیم و پدر و مادر و برادرم مرا بغل کردند و از خوشحالی گریه کردند.

وی به کنکوری‌های سال آینده توصیه کرد: حتما از کنکور شناخت پیدا کنند و بدانند چگونه برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند موفق شوند.

ضیایی به افرادی هم که امسال در کنکور قبول نشدند، پیشنهاد تغییر روش درس خواندن را داد و تصریح کرد: این روندی که امسال انتخاب کرده بودند، روش درستی نبوده چون نتیجه نگرفتند لذا باید روش درس خواندن را عوض کنند و وقت بیشتری صرف یادگیری کنند.

به گزارش تسنیم، مهدی ضیایی آذرخورانی در یک خانواده 4 نفره در یکی از روستاهای جرقویه سفلی زندگی می‌کند پدرش کشاورز و مادر و برادرش هر دو معلم هستند و راهنمای خوبی برای مهدی در درس‌هایش هستند. او موفقیتش را تلاش و پشتکار خودش و حمایت همه جانبه خانواده اش اعلام کرد.

انتهای پیام/166/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تلاش و پشتکار علوم انسانی درس خواندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت وشوکاران سپاهان در چین

بنابر اعلام روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، روز نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ یین در کشور چین آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برابر حریف خود قرار گرفتند.

در مسابقات روز نخست  شهربانو منصوریان در وزن ۷۵- کیلوگرم و صدیقه دریایی در وزن ۶۵- کیلوگرم ساندا و زهرا کیانی در فرم چانگ چوان تالو به مدال طلا رسیدند.

سهیلا منصوریان نیز در وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا به مدال نقره دست یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • توصیه‌هایی برای انتخاب رشته صحیح و اصولی
  • برگزاری کنکور سراسری با رقابت گروه  علوم ریاضی و انسانی در هرمزگان
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • آزمون کنکور سراسری فردا در گیلان