Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@22:37:51 GMT

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهرماه

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۰۶۵۲

فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی مهرماه

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، همه مشمولان فارغ‌التحصیل دانشگاه‌ها، دیپلم و زیردیپلم که دارای برگ آماده به خدمت پایه خدمتی مهرماه سال ۹۹ هستند را به خدمت سربازی فراخواند.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ مهر ماه سال ۱۳۹۹ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه مشمولان دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی، دیپلم و زیردیپلم باید در تاریخ، ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

با توجه به اینکه امکان مرخصی سربازان در طول دوره به دلیل شرایط پیش آمده امکان پذیر نیست، مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی، شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص مانند: تأهل، گواهی فوت والدین، جانبازان بالای ۲۵ درصد، خانواده درجه یک شهدا و… را به همراه خود داشته باشند.

برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظیفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح مورد معاینه قرار می‌گیرند.

همچنین عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

در اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی آمد ه است: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi @ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر 445351

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان نظام وظیفه خدمت سربازی فراخوان مشمولان اعزامی نیروی انتظامی مراکز آموزش خدمت سربازی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل

مهدی خدمتی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از بعدازظهر امروز تا آخر وقت شنبه مرکز و شمال استان اردبیل درگیر بارندگی های شدید و سیل آسا خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه جلسه های اضطراری شورای مدیریت بحران برای انجام هماهنگی لازم تشکیل شد، خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان ها به ویژه شهرهای شمال اردبیل مدیریت بحران با آمادگی کامل پای کار است تا بتوانیم بارندگی شدید روزهای آینده را مدیریت کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل با بیان اینکه در سال گذشته شاهد حادثه تلخ فوت ۷ نفر از هموطنان بر اثر سیل شمال استان اردبیل بودیم، گفت: امسال با تمهیدات اندیشدیده شده امیدواریم شاهد چنین حوادث تلخ در اردبیل نباشیم.

خدمتی با بیان اینکه در حال حاضر اردبیل وارد هشدار سطح زرد هواشناسی شده است، تصریح کرد: به کوهنوردان توصیه کرده ایم تا صعودهای خود را به روزهای آینده موکول کرده و به هشدارهای هواشناسی توجه کنند.

وی همچنین از کشاورزان و دامداران خواست؛ توصیه های هواشناسی را به دقت مشاهده کرده و برای جلوگیری از خسارت های احتمالی تمهیدات لازم را بیندیشند.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل همچنین از میهمانان خواست؛ با خودداری از اتراق در مسیل ها و کنار رودخانه ها حوادث مشابه سیل سال گذشته را رقم نزنند.

کد خبر 6098205

دیگر خبرها

  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی