Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@00:06:55 GMT

خوزستان دوباره در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۶۱۰۵۵

خوزستان دوباره در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفت

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت و درمان با اشاره به آخرین وضعیت استان‌ها از نظر شیوع کرونا گفت: استان خوزستان مجددا در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است.

به گفته وی، استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سیما سادات لاری افزود: همه‌گیری ویروس کرونا در کشور همچنان رو به افزایش است و اغلب استان‌های کشور در وضعیت قرمز قرار دارند.


 

کد خبر 550849 برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران آمار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان كرونا در ايران آمار وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۶۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ضمن حضور در اتاق پایداری وضعیت و کنترل توزیع برق اهواز در جریان آخرین وضعیت برق در مناطق مختلف اهواز قرار گرفت.

خانچی در حاشیه این بازدید به سرعت رفع قطعی برق در اهواز اشاره کرد و افزود: تقریبا ۳۰ نقطه از شهرستان اهواز دچار برق رفتگی و اختلال در برق رسانی شده که این امر موجب بالارفتن زمان ماند آب در این مناطق گردید که کمتر از ۲ ساعت به حالت عادی بازگشته است و دفع آب سطحی در حال انجام است.

وی افزود: سقوط ترانس، شکستگی پایه ها و همچنین واژگونی درختان بدلیل سرعت و شدت بالای باد از عوامل قطعی برق بوده که با همت و تلاش کارکنان عملیات توزیع برق در کمترین زمان ممکن اشکالات برطرف و برق مناطق وصل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • وضعیت «ناسالم» هوا در هندیجان
  • حاجی‌پور: فوتبال ‌خوزستان‌ تاوان بی‌تدبیری را می‌دهد
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان؛ آخرین وضعیت شهرتان را ببینید
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • بارندگی در برخی محورهای کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت تردد در جاده های شمال ؛ شلوغ یا خلوت، بارانی یا خشک؟